пятница, 29 августа 2014 г.

наказ № 33 Про затвердження Переліку технічних засобів


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ 


Н А К А З


01.03.2010 N 33

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 березня 2010 р.
за N 262/17557


Про затвердження Переліку технічних засобів,
що використовуються в підрозділах Державтоінспекції
МВС для виявлення та фіксування порушень
правил дорожнього руху

Відповідно до Законів України "Про внесення змін до деяких
законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин
у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" ( 586-17 ), "Про
міліцію" ( 565-12 ) та постанови Кабінету Міністрів України від
17.12.2008 N 1103 ( 1103-2008-п ) "Про затвердження Порядку
направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з
метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого
сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що
знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду"
Н А К А З У Ю:

1. Затвердити Перелік технічних засобів, що використовуються
в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування
порушень правил дорожнього руху, що додається.

2. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
забезпечити виконання цього наказу територіальними підрозділами
Державтоінспекції МВС під час здійснення нагляду за дорожнім
рухом.

3. Начальникові Департаменту Державтоінспекції МВС
генерал-майору міліції Коломійцю С.Г. забезпечити підпорядковані
підрозділи Державтоінспекції МВС технічними засобами відповідно до
цього Переліку.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра генерал-полковника міліції Савченка О.І.

5. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів
внутрішніх справ України.

6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного
опублікування.

В.о. Міністра
генерал-полковник міліції М.М.Клюєв

ПОГОДЖЕНО:

В.о. Голови
Державного комітету України
з питань технічного регулювання
та споживчої політики Л.М.Віткін

Голова Державної служби
спеціального зв'язку
та захисту інформації України Ю.Б.Чеботаренко

Заступник Міністра
охорони здоров'я України В.Г.Бідний


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
01.03.2010 N 33

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 березня 2010 р.
за N 262/17557


ПЕРЕЛІК
технічних засобів, що використовуються
в підрозділах Державтоінспекції МВС
для виявлення та фіксування порушень
правил дорожнього руху

1. Технічні засоби для визначення швидкості руху:
вимірювач швидкості радіолокаційний "Беркут";
вимірювач швидкості радіолокаційний "Сокол";
вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний
"Искра-1";
вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний
"Радис";
вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний
"РАПИРА";
вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний
"ВИЗИР".

2. Спеціальні технічні засоби, які працюють в автоматичному
режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису:
вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний
"ВИЗИР" з активованою функцією "автоматичний режим" модифікації
"ВИЗИР 03";
вимірювач швидкості радіолокаційний з фотофіксацією "АРЕНА";
лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів "TruCAM".

3. Спеціальні технічні засоби для проведення огляду водіїв
транспортних засобів з метою виявлення стану алкогольного
сп'яніння:
газоаналізатор "AlcoQuant 6020";
газоаналізатор "Alcotest 6510";
газоаналізатор "Alcotest 6810";
газоаналізатор "Alcotest 7410 Plus com";
прилад спеціалізований визначення концентрації парів етанолу
в повітрі, що видихається, "Алконт 01".

Начальник ДДАІ МВС України
генерал-майор міліції С.Г.Коломієць
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0262-10

наказ № 33 Про затвердження Переліку технічних засобів

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ 
Н А К А З
01.03.2010 N 33
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 березня 2010 р. за N 262/17557 Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху Відповідно до Законів України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" ( 586-17 ), "Про міліцію" ( 565-12 ) та постанови Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 N 1103 ( 1103-2008-п ) "Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду" Н А К А З У Ю: 1. Затвердити Перелік технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, що додається. 2. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі забезпечити виконання цього наказу територіальними підрозділами Державтоінспекції МВС під час здійснення нагляду за дорожнім рухом. 3. Начальникові Департаменту Державтоінспекції МВС генерал-майору міліції Коломійцю С.Г. забезпечити підпорядковані підрозділи Державтоінспекції МВС технічними засобами відповідно до цього Переліку. 4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра генерал-полковника міліції Савченка О.І. 5. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів внутрішніх справ України. 6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. В.о. Міністра генерал-полковник міліції М.М.Клюєв ПОГОДЖЕНО: В.о. Голови Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики Л.М.Віткін Голова Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України Ю.Б.Чеботаренко Заступник Міністра охорони здоров'я України В.Г.Бідний ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ МВС 01.03.2010 N 33 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 березня 2010 р. за N 262/17557 ПЕРЕЛІК технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху 1. Технічні засоби для визначення швидкості руху: вимірювач швидкості радіолокаційний "Беркут"; вимірювач швидкості радіолокаційний "Сокол"; вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний "Искра-1"; вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний "Радис"; вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "РАПИРА"; вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "ВИЗИР". 2. Спеціальні технічні засоби, які працюють в автоматичному режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису: вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "ВИЗИР" з активованою функцією "автоматичний режим" модифікації "ВИЗИР 03"; вимірювач швидкості радіолокаційний з фотофіксацією "АРЕНА"; лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів "TruCAM". 3. Спеціальні технічні засоби для проведення огляду водіїв транспортних засобів з метою виявлення стану алкогольного сп'яніння: газоаналізатор "AlcoQuant 6020"; газоаналізатор "Alcotest 6510"; газоаналізатор "Alcotest 6810"; газоаналізатор "Alcotest 7410 Plus com"; прилад спеціалізований визначення концентрації парів етанолу в повітрі, що видихається, "Алконт 01". Начальник ДДАІ МВС України генерал-майор міліції С.Г.Коломієць

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0262-10

Помощь по ходатайствам (КЛОПОТАННЯ про надання права на захист)




КЛОПОТАННЯ
про надання права на захист та безоплатну правову допомогу
(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: 
«особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №________________ про вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ч.___ст.______КУпАП.

Згідно ч.1 ст.268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: ...при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи.

Зазначене право на правову допомогу гарантується статтею 59 Конституції України: «Кожен має право на правову допомогу… Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.». Дане право є непорушним та не може бути обмежене в жодному випадку в силу ст.64 Конституції України: «Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями цієї Конституції.»

ЗУ про безоплатну правову допомогу:

Стаття 3. Право на безоплатну правову допомогу

1. Право на безоплатну правову допомогу - гарантована Конституцією України ( 254к/96-ВР ) можливість громадянина України, іноземця, особи без громадянства, у тому числі біженця, отримати в повному обсязі безоплатну первинну правову допомогу, а також можливість певної категорії осіб отримати безоплатну вторинну правову допомогу у випадках, передбачених цим Законом.

Стаття 7. Поняття безоплатної первинної правової допомоги

1. Безоплатна первинна правова допомога - вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

2. Безоплатна первинна правова допомога включає такі види правових послуг:

1) надання правової інформації;
2) надання консультацій і роз'яснень з правових питань;
3) складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);
4) надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Стаття 8. Суб'єкти права на безоплатну первинну правову допомогу

1. Право на безоплатну первинну правову допомогу згідно з Конституцією України ( 254к/96-ВР ) та цим Законом мають усі особи, які перебувають під юрисдикцією України.

Стаття 10. Порядок розгляду звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги:

4. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у разі письмового звернення осіб про надання будь-якого з видів правових послуг, передбачених частиною другою статті 7 цього Закону, з питань, що віднесені до їх повноважень, зобов'язані надати такі послуги протягом 30 календарних днів з дня надходження звернення.

5. Якщо у зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової інформації, така правова допомога надається не пізніше п'ятнадцятиденного терміну з дня отримання звернення.

6. Органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування забороняється встановлювати плату за надання будь-якого з видів правових послуг, передбачених частиною другою статті 7 цього Закону, та за видачу особам бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено законодавством для реалізації прав і свобод людини і громадянина.


Оскільки, у вчиненні адміністративного правопорушення винним себе не вважаю та не володію достатніми знаннями у галузі законодавства про адміністративні правопорушення, мені необхідна кваліфікована правова допомога при розгляді даної справи, зокрема, для складання й написання ґрунтовних заперечень та пояснень, надання додаткових документів, встановлення необхідних фактів.

Враховуючи викладене, керуючись ч.1 ст.268 КУпАП, ст.ст.59, 64 Конституції України, ст.ст.3,7,8,10 ЗУ про безоплатну правову допомогу з метою всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом,

П Р О Ш У:
1. Долучити дане клопотання до матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
2. Надати мені можливість реалізувати моє право на безоплатну правову допомогу.
3. Надати мені час для вибору захисника моїх прав, у зв’язку з чим розгляд справи про адміністративне правопорушення відкласти на іншу дату.
4. Про дату, час та місце розгляду справи попередньо повідомити письмово та в телефонному режимі, відповідно до чинного законодавства.


«___»_________200__року                                   __________________ підпис П.І.Б


Пишется в двух экземплярах, один остается у инспектора и прикладывается к материалам дела с записью в протоколе, второй, заверенный инспектором остается у Вас.

Берегите себя и Удачи Вам на дороге. 

Помощь по ходатайствам (КЛОПОТАННЯ про надання права на захист)




КЛОПОТАННЯ
про надання права на захист та безоплатну правову допомогу
(в порядку ч.1 ст.268 КУпАП: 
«особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: …заявляти клопотання»)

«___»_____________200__року стосовно мене складено протокол №________________ про вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ч.___ст.______КУпАП.

Згідно ч.1 ст.268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: ...при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи.

Зазначене право на правову допомогу гарантується статтею 59 Конституції України: «Кожен має право на правову допомогу… Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав.». Дане право є непорушним та не може бути обмежене в жодному випадку в силу ст.64 Конституції України: «Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями цієї Конституції.»

ЗУ про безоплатну правову допомогу:

Стаття 3. Право на безоплатну правову допомогу

1. Право на безоплатну правову допомогу - гарантована Конституцією України ( 254к/96-ВР ) можливість громадянина України, іноземця, особи без громадянства, у тому числі біженця, отримати в повному обсязі безоплатну первинну правову допомогу, а також можливість певної категорії осіб отримати безоплатну вторинну правову допомогу у випадках, передбачених цим Законом.

Стаття 7. Поняття безоплатної первинної правової допомоги

1. Безоплатна первинна правова допомога - вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

2. Безоплатна первинна правова допомога включає такі види правових послуг:

1) надання правової інформації;
2) надання консультацій і роз'яснень з правових питань;
3) складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);
4) надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Стаття 8. Суб'єкти права на безоплатну первинну правову допомогу

1. Право на безоплатну первинну правову допомогу згідно з Конституцією України ( 254к/96-ВР ) та цим Законом мають усі особи, які перебувають під юрисдикцією України.

Стаття 10. Порядок розгляду звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги:

4. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у разі письмового звернення осіб про надання будь-якого з видів правових послуг, передбачених частиною другою статті 7 цього Закону, з питань, що віднесені до їх повноважень, зобов'язані надати такі послуги протягом 30 календарних днів з дня надходження звернення.

5. Якщо у зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової інформації, така правова допомога надається не пізніше п'ятнадцятиденного терміну з дня отримання звернення.

6. Органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування забороняється встановлювати плату за надання будь-якого з видів правових послуг, передбачених частиною другою статті 7 цього Закону, та за видачу особам бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено законодавством для реалізації прав і свобод людини і громадянина.


Оскільки, у вчиненні адміністративного правопорушення винним себе не вважаю та не володію достатніми знаннями у галузі законодавства про адміністративні правопорушення, мені необхідна кваліфікована правова допомога при розгляді даної справи, зокрема, для складання й написання ґрунтовних заперечень та пояснень, надання додаткових документів, встановлення необхідних фактів.

Враховуючи викладене, керуючись ч.1 ст.268 КУпАП, ст.ст.59, 64 Конституції України, ст.ст.3,7,8,10 ЗУ про безоплатну правову допомогу з метою всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом,

П Р О Ш У:
1. Долучити дане клопотання до матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
2. Надати мені можливість реалізувати моє право на безоплатну правову допомогу.
3. Надати мені час для вибору захисника моїх прав, у зв’язку з чим розгляд справи про адміністративне правопорушення відкласти на іншу дату.
4. Про дату, час та місце розгляду справи попередньо повідомити письмово та в телефонному режимі, відповідно до чинного законодавства.


«___»_________200__року                                   __________________ підпис П.І.Б


Пишется в двух экземплярах, один остается у инспектора и прикладывается к материалам дела с записью в протоколе, второй, заверенный инспектором остается у Вас.

Берегите себя и Удачи Вам на дороге. 

Возмещение ущерба при отмене штрафа ГАИ (Образец)

Много раз говорил и еще раз повторюсь, пока мента не наказать копейкой он так и будет чудить. Для тех кому не все равно, образец искового заявления.



И вот доказательство того, что исковое работает :


ПОСТАНОВИВ:
Визнати неправомірним протокол про адміністративне правопорушення серії АВ 797087 від 13.01.2009 року у відношенні ОСОБА_1, а інформацію в ньому про порушення ОСОБА_1 правил дорожнього руху недостовірною.
Стягнути з відділу ДАЇ по обслуговуванню адміністративної терріторії м. Сімферополя та АТІ при УДАЇ ГУМВС України в АРК на користь ОСОБА_1 500 грн. у відшкодування моральної шкоди.
В іншій частині позов залишити без задоволення.  
Заяву про апеляційне оскарження постанови суду може бути подано протягом 10 днів з дня проголошення постанови. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя

Итак, образец искового заявления:


До …… міськ . райсуд 

Позивач: Пупкін Іван Іванович
адреса проживання:
_________________________________


Відповідач: ст. ле-т Петренко Петро Петрович 
ВДАI УМВС України в //////////областi,
вул.///////////////////////, 28, м. ///////////, 43034
тел.///////////



АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання дій посадової особи неправомірними та відшкодування компенсації за заподіяну моральну шкоду

03.12.08р. Я пересувався керуючи своїм автомобілем по дорозі ///////- //////////////. 
В певний час я змушений був зупинитись на вимогу відповідача. Далі ним мене було звинувачено у порушенні ПДР. Маючи впевненість, що нічого не порушував, я зробив пояснення своїм діям але протримавши мене близько 40 хв. відповідач склав протокол та виніс постанову № ВТ 008408 про накладення штрафу у розмірі 425 гр. 

Конституцією України (ст.68) закріплено: 
„ Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.”
В своїх діях та при розгляді справи відповідач не дотримувався положень законів України та ст. 245 КУпАП а тому у судовому порядку постанову було скасовано.


Вважаю, що своїми діями відповідач порушив не тільки це положення Конституції а і п.21 ст. 11 закону „ Про міліцію” та відповідні п.п.12.12.4.11 та 12.12. 5 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України якими заборонено зупиняти транспортні засоби без наявних на те підстав, тому ці дії вважаю протиправними.
Одночасно слід зауважити, що п.4 ч.2 ст.105 КАС України передбачає можливість стягнення з відповідача – суб’єкта владних повноважень коштів на відшкодування спричиненої його незаконними діями шкоди) як матеріальної, так і моральної). Таку шкоду мені, справді, спричинено. Оскільки, у відповідності до ст..25 ч.3 Закону України „Про міліцію”, заподіяні збитки працівником міліції відшкодовуються державою, а відповідач є органом державної влади, і до того ж, у відповідності до ст..1172 ЦК України, несе відповідальність за дії свого працівника при виконанні службових обов’язків, то саме відповідач має відшкодувати матеріальну та моральну шкоду.


Упроцессі спілкування з відповідачем мене обурило безпідставне звинувачення та рівень знань ним законів та ПДР, як посадовою особою ДПС. 
Звинувачення мене в правопорушенні відповідачем у присутності інших людей (пасажирів мого авто), було приниженням моеї честі та гідності як громодянина України, та вивело мене з психологічної рівноваги. Тривалий час я відчував моральні страждання незаконним звинуваченням та повідомленням про сплату штрафу у розмірі 425 грв. та змушений був потім керувати автомобілем в стані нервового збудження. Часу на встановлення душевної рівноваги не було так як я вже запізнювався до кінцевого пункту призначення. Це додатково негативно впливало на нервову систему так як я розумів, що повністю безпечне керування автомобілем при виборі оптимального режиму швидкості у такому стані не можливе і може призвести до помилки. Мої плани вчасно прибути на місце призначення були зруйновані відповідачем, що негативно відобразилося на моїх приватних цілях. Крім того у моему авто знаходилося декілька пасажирів перед якими я мав зобов'язання вчасно та безпечно доставити їх до кінцевого пункту. Частково, з вини відповідача я не виконав обіцянок, а тому відчував додаткову відповідальність за життя пасажирів, яких я перевозив перебуваючи у збудженому стані та за їх приватні цілі яких вони могли б не досягнути в звязку з запізненням . 
Відповідачем було проведено фактично адміністративне затримання мене продовж 40 хвилин. На протязі всього часу затримання я був безпідставно позбавлений волі, права на свободу і особисту недоторканість, та права володіння та користування своею власністью (автомобілем), що 

Це безпідставне звинувачення змусило мене звертатись до суду та декілька разів приходити на розгляд справи (07.07.09; 13.09.09; 08.10.09 та інш), так як відповідач не з'являвся на судові виклики і розгляд судом відкладався. В звязку з цим я змушений був витрачати час мого приватного життя на судове провадження, яке було для мене неприємним, та, крім того, відривало від особистих справ. Було згаяно тривалий час на знайомство нормативними документами, Кодексами та складання заяви до суду про скасування постанови, так як я не фахівець в юридичній галузі. 
Продовж усього часу, близко девяти місяців (до скасування постанови), я відчував негативне психологічне напруження, яке породжувало гнітючі думки про можливість безпідставно втратити гроші у розмірі 425 грв., не відчуваючи за собою ніякої провини, що завдавало шкоди моєму здоров'ю. 
До того-ж, по постанові відповідача, постановою ######## ДВС було відкрито на мене провадження про примусове стягнення 425 грв. Я був змушений відриватись від моїх цивільних особистих справ, та давати пояснення у ######## ВДВС, що також принижувало мою честь та гідність, та додатково змушувало витрачати на це час мого 
приватного життя.

Вважаю, що відповідач наніс мені психологічну травму так як постійно, коли я бачу посадову особу ДПС, у мене виникають негативні, злістні, агресивні думки які можуть призвести мене до кримінальніх проступків по відношенню до цих осіб. Тепер потрібно постійно докладати деякі зусилля, щоб відганяти такі думки, що поглиблює мої страждання.
Окрім того, мої моральні страждання посилюються тим, що незаконні дії суб'єкта владних повноважень, призвели до втрати віри в те, що ДАІ в своїй роботі
дотримується Закону, та у справедливу її діяльність. 

В сукупності всі ці неприємні обставини, породжені відповідачем, завдали моральної шкоди яка може бути компенсована в грошовому еквіваленті не менш як 3000 (три тисячі) гр.
Крім того я сплачував судовий збір у розмірі 3грв.40коп. 

Керуючисть ст.55 КУ; ст.ст.6, 17,104-106 КАС УКраїни 

ПРОШУ:
1. Прийняти позов до провадження
2.Визнати дії відповідача не правомірними та стягнути з нього грошову компенсацію за заподіяну моральну шкоду у розмірі 3000 (три тисячі) гривень.
3.Стягнути з відповідача на мою користь всі мої судові вітрати. 
4.З метою надання відповідніх доказів для підготовки справи до розгляду
витребувати із архіву ######### міськрайонного суду копію протоколу(журналу) судового провадження по справі № ######## про скасування постанови та квінтанцію про судовий збір . 

Додаток
1.копія позову
2.копія постанови ######## суду -2 шт.
3.копія постанови ######### ДВС міськрайонного УЮ -2 шт.
4.квитанції про сплату судового збору.


дата                                                                                                  подпись

Возмещение ущерба при отмене штрафа ГАИ (Образец)

Много раз говорил и еще раз повторюсь, пока мента не наказать копейкой он так и будет чудить. Для тех кому не все равно, образец искового заявления.



И вот доказательство того, что исковое работает :


ПОСТАНОВИВ:
Визнати неправомірним протокол про адміністративне правопорушення серії АВ 797087 від 13.01.2009 року у відношенні ОСОБА_1, а інформацію в ньому про порушення ОСОБА_1 правил дорожнього руху недостовірною.
Стягнути з відділу ДАЇ по обслуговуванню адміністративної терріторії м. Сімферополя та АТІ при УДАЇ ГУМВС України в АРК на користь ОСОБА_1 500 грн. у відшкодування моральної шкоди.
В іншій частині позов залишити без задоволення.  
Заяву про апеляційне оскарження постанови суду може бути подано протягом 10 днів з дня проголошення постанови. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя

Итак, образец искового заявления:


До …… міськ . райсуд 

Позивач: Пупкін Іван Іванович
адреса проживання:
_________________________________


Відповідач: ст. ле-т Петренко Петро Петрович 
ВДАI УМВС України в //////////областi,
вул.///////////////////////, 28, м. ///////////, 43034
тел.///////////



АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання дій посадової особи неправомірними та відшкодування компенсації за заподіяну моральну шкоду

03.12.08р. Я пересувався керуючи своїм автомобілем по дорозі ///////- //////////////. 
В певний час я змушений був зупинитись на вимогу відповідача. Далі ним мене було звинувачено у порушенні ПДР. Маючи впевненість, що нічого не порушував, я зробив пояснення своїм діям але протримавши мене близько 40 хв. відповідач склав протокол та виніс постанову № ВТ 008408 про накладення штрафу у розмірі 425 гр. 

Конституцією України (ст.68) закріплено: 
„ Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.”
В своїх діях та при розгляді справи відповідач не дотримувався положень законів України та ст. 245 КУпАП а тому у судовому порядку постанову було скасовано.


Вважаю, що своїми діями відповідач порушив не тільки це положення Конституції а і п.21 ст. 11 закону „ Про міліцію” та відповідні п.п.12.12.4.11 та 12.12. 5 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України якими заборонено зупиняти транспортні засоби без наявних на те підстав, тому ці дії вважаю протиправними.
Одночасно слід зауважити, що п.4 ч.2 ст.105 КАС України передбачає можливість стягнення з відповідача – суб’єкта владних повноважень коштів на відшкодування спричиненої його незаконними діями шкоди) як матеріальної, так і моральної). Таку шкоду мені, справді, спричинено. Оскільки, у відповідності до ст..25 ч.3 Закону України „Про міліцію”, заподіяні збитки працівником міліції відшкодовуються державою, а відповідач є органом державної влади, і до того ж, у відповідності до ст..1172 ЦК України, несе відповідальність за дії свого працівника при виконанні службових обов’язків, то саме відповідач має відшкодувати матеріальну та моральну шкоду.


Упроцессі спілкування з відповідачем мене обурило безпідставне звинувачення та рівень знань ним законів та ПДР, як посадовою особою ДПС. 
Звинувачення мене в правопорушенні відповідачем у присутності інших людей (пасажирів мого авто), було приниженням моеї честі та гідності як громодянина України, та вивело мене з психологічної рівноваги. Тривалий час я відчував моральні страждання незаконним звинуваченням та повідомленням про сплату штрафу у розмірі 425 грв. та змушений був потім керувати автомобілем в стані нервового збудження. Часу на встановлення душевної рівноваги не було так як я вже запізнювався до кінцевого пункту призначення. Це додатково негативно впливало на нервову систему так як я розумів, що повністю безпечне керування автомобілем при виборі оптимального режиму швидкості у такому стані не можливе і може призвести до помилки. Мої плани вчасно прибути на місце призначення були зруйновані відповідачем, що негативно відобразилося на моїх приватних цілях. Крім того у моему авто знаходилося декілька пасажирів перед якими я мав зобов'язання вчасно та безпечно доставити їх до кінцевого пункту. Частково, з вини відповідача я не виконав обіцянок, а тому відчував додаткову відповідальність за життя пасажирів, яких я перевозив перебуваючи у збудженому стані та за їх приватні цілі яких вони могли б не досягнути в звязку з запізненням . 
Відповідачем було проведено фактично адміністративне затримання мене продовж 40 хвилин. На протязі всього часу затримання я був безпідставно позбавлений волі, права на свободу і особисту недоторканість, та права володіння та користування своею власністью (автомобілем), що 

Це безпідставне звинувачення змусило мене звертатись до суду та декілька разів приходити на розгляд справи (07.07.09; 13.09.09; 08.10.09 та інш), так як відповідач не з'являвся на судові виклики і розгляд судом відкладався. В звязку з цим я змушений був витрачати час мого приватного життя на судове провадження, яке було для мене неприємним, та, крім того, відривало від особистих справ. Було згаяно тривалий час на знайомство нормативними документами, Кодексами та складання заяви до суду про скасування постанови, так як я не фахівець в юридичній галузі. 
Продовж усього часу, близко девяти місяців (до скасування постанови), я відчував негативне психологічне напруження, яке породжувало гнітючі думки про можливість безпідставно втратити гроші у розмірі 425 грв., не відчуваючи за собою ніякої провини, що завдавало шкоди моєму здоров'ю. 
До того-ж, по постанові відповідача, постановою ######## ДВС було відкрито на мене провадження про примусове стягнення 425 грв. Я був змушений відриватись від моїх цивільних особистих справ, та давати пояснення у ######## ВДВС, що також принижувало мою честь та гідність, та додатково змушувало витрачати на це час мого 
приватного життя.

Вважаю, що відповідач наніс мені психологічну травму так як постійно, коли я бачу посадову особу ДПС, у мене виникають негативні, злістні, агресивні думки які можуть призвести мене до кримінальніх проступків по відношенню до цих осіб. Тепер потрібно постійно докладати деякі зусилля, щоб відганяти такі думки, що поглиблює мої страждання.
Окрім того, мої моральні страждання посилюються тим, що незаконні дії суб'єкта владних повноважень, призвели до втрати віри в те, що ДАІ в своїй роботі
дотримується Закону, та у справедливу її діяльність. 

В сукупності всі ці неприємні обставини, породжені відповідачем, завдали моральної шкоди яка може бути компенсована в грошовому еквіваленті не менш як 3000 (три тисячі) гр.
Крім того я сплачував судовий збір у розмірі 3грв.40коп. 

Керуючисть ст.55 КУ; ст.ст.6, 17,104-106 КАС УКраїни 

ПРОШУ:
1. Прийняти позов до провадження
2.Визнати дії відповідача не правомірними та стягнути з нього грошову компенсацію за заподіяну моральну шкоду у розмірі 3000 (три тисячі) гривень.
3.Стягнути з відповідача на мою користь всі мої судові вітрати. 
4.З метою надання відповідніх доказів для підготовки справи до розгляду
витребувати із архіву ######### міськрайонного суду копію протоколу(журналу) судового провадження по справі № ######## про скасування постанови та квінтанцію про судовий збір . 

Додаток
1.копія позову
2.копія постанови ######## суду -2 шт.
3.копія постанови ######### ДВС міськрайонного УЮ -2 шт.
4.квитанції про сплату судового збору.


дата                                                                                                  подпись

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС