пятница, 7 ноября 2014 г.

И снова беспредел. Гаишник майор избивает водителя на медосвидетельствование. (Видео)

Данное действие происходит в райцентре Хмельник Винницкой Области. 

Керуючи автомобілем Daewoo Nexia був зупинений інспектором ВДАІ майором міліції Кузьмінським С.С. На запитання інспектора чи вживав я алкогольні напої відповів що я не вживаю взагалі. Після чого інспектор почав складати протокол за ст. 130 КУпАП України давши мені його  на підпис,  де я виразив свою незгоду оскільки  алкогольних напоїв жодних не вживав після чого він визвав двох свідків по телефону та    запропонував продути алкотестер Драгер на що я відмовився оскільки муштуки не були стерильними, а далі наполягав проїхати в мед заклад на освідування (проїхали в мед.заклад без свідків.) Приїхавши в медичний заклад я почав фіксувати інспектора на відео. Інспектор почав себе вести знервовано; я попросився в туалет на що мені було відмовлено; коли я попросив інспектора ознайомити мене з моїми правами ст.63 Конституції України інспектором моє прохання було проігноровано, після чого інспектор  намагався силою забрати телефон, що видно на відео та наніс тілесні ушкодження що видно з другого разу, після того на мене були одягнені наручники та забраний телефон, я скаржився на жахливий біль у поперековому відділі, після чого мене доставили у відділок міліції.  

Видео происходящего: 




По данному факту было написано заявление в контролирующие органы.

                                                                                           Начальнику УДАІ УМВС України в                                                                                                      Вінницькі обл.
                                                                                           Полковнику міліції  Солоненку П.Д.
                                                                                           21100:  м.Вінниця вул. Ботанічна 24
                                                                                           від :  

                                                          
                                                        
О4  жовтня   2014 року

ПОВІДОМЛЕННЯ
про кримінальне правопорушення
                                                                       
            У відповідності до ст. 214 КПК України, вважаю за необхідне повідомити Хмільницьку міжрайонну прокуратуру Вінницькій області про обставини правопорушень, скоєних інспектором ВДАІ майором міліції Кузьмінським Сергій Сергійовичем м. Хмільника які на мою думку, містять ознаки складу злочину, передбачених ст. 365 Кримінального кодексу України (Перевищення службових повноважень).
Зазначене кримінальне правопорушення було скоєно за таких обставин:
Керуючи автомобілем Daewoo Nexia був зупинений інспектором ВДАІ майором міліції Кузьмінським С.С. На запитання інспектора чи вживав я алкогольні напої відповів що я не вживаю взагалі. Після чого інспектор почав складати протокол за ст. 130 КУпАП України давши мені його  на підпис,  де я виразив свою незгоду оскільки  алкогольних напоїв жодних не вживав після чого він визвав двох свідків по телефону та    запропонував продути алкотестер Драгер на що я відмовився оскільки муштуки не були стерильними, а далі наполягав проїхати в мед заклад на освідування (проїхали в мед.заклад без свідків.) Приїхавши в медичний заклад я почав фіксувати інспектора на відео. Інспектор почав себе вести знервовано; я попросився в туалет на що мені було відмовлено; коли я попросив інспектора ознайомити мене з моїми правами ст.63 Конституції України інспектором моє прохання було проігноровано, після чого інспектор  намагався силою забрати телефон, що видно на відео та наніс тілесні ушкодження що видно з другого разу, після того на мене були одягнені наручники та забраний телефон, я скаржився на жахливий біль у поперековому відділі, після чого мене доставили у відділок міліції. 

Об'єктивна сторона злочину передбаченого ст. 365КК України полягає у всупереч установленому законом порядку перевищення службових повноважень  а саме нанесення тілесних ушкоджень (душив за шию та наносив ногою та коліньми удари в область нирокі т.д., не давав змоги вийти в туалет),  що є зафіксовано на відео. Суб'єктивна сторона злочину характеризується прямим умислом.


     Зважаючи на викладене вище, керуючись ст. 214 КПК України, прошу невідкладно внести відомості, викладені в цій заяві, до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування, зазначеного в ній, кримінального правопорушення.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Важаю,  що таке суттєве перевищення службових повноважень з боку працівника міліції утворює склад злочину передбаченого ст. 365 КК України. 

 Відповідно до ст.214 КПК України слідчий, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов'язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування.

Слідчий, прокурор, інша службова особа, уповноважена на прийняття та реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, зобов’язані прийняти та зареєструвати таку заяву чи повідомлення. Відмова у прийнятті та реєстрації заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення не допускається (ч.4 ст214 КПК України).

Ст.214 КПК України вказує на те, що слідчий  зобов’язаний в будь-якому разі зареєструвати повідомлення про вчинення кримінального правопорушення та внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий  не має жодних законних підстав відмовити у реєстрації повідомлення в ЄРДР, навіть, якщо на його думку, таке повідомлення не свідчить про вчинення кримінального правопорушення.

    На основі вищевикладеного:
                                                                ПРОШУ

1. Прийняти  заяву про кримінальне правопорушення за  ст. 365 КК України;
2. Внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань;
3.  Невідкладно розпочати досудове розслідування

4. Відсторонити від виконання службових обов’язків на час проведення службового розслідування інспектора ВДАІ майора  міліції Кузьмінського  С. С.
  5. Повідомити нас письмово, у встановленому законом порядку і строки, про початок кримінального провадження .



Додаток
1.      Диск з відео даного інциденту                                                04.11.2014року                                                  

P.S. Мы обязательно обратим внимание и осветим ход расследования по данному факту.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС