вторник, 8 июля 2014 г.

Боремся с ямой на дороге (пример заявления)

                                                                             Начальнику УДАІ УМВС України в
Харківській області
полковнику міліції Швидкому Игору Івановичу
вул. Шевченко, 26, м. Харків, 61013
.

                          

З А Я В А

             Станом на 08.07.2014 покриття проїжджої частини на ділянці автодороги 
Р-46 Охтирка – Харків (див. позначення чорним прямокутником на Додатку 1)
існують вибоїни, що ускладнюють рух транспортних засобів. Кількість вибоїн на
даній ділянці перевищує гранично допустимі показники, передбачені п.3.1.1 ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізно дорожні переїзди».


На підтвердження додаються фотознімки декількох вибоїн на позначеній ділянці (див. Додаток 2).

          Спираючись на вищевказане, вибоїни ускладнюють рух транспортних засобів, примушують водіїв до екстреного гальмування та маневрування, можуть спричиняти виникнення аварійних ситуацій, кількість та розміри вибоїн перевищує гранично допустимі показники, передбачені законодавством України.

Керуючись засадами Інструкції з питань діяльності підрозділів державно-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС України №111 від 27.03.2009, а саме п. 3.16, 3.2, 3.6, 5.2.1

ПРОШУ:

1. Здійснити перевірку обставин, викладених у заяві;
2. Направити припис щодо ліквідації пошкоджень дорожнього покриття, які ускладнюють рух транспортних засобів у терміни, передбачені законодавством до органу / установи, що відповідає за експлуатацію зазначеної ділянки при домових проїздів.
3. Прошу поінформувати мене які саме заходи, ким і у який термін заплановано вжити з метою усунення порушень законодавства та забезпечення безпеки дорожнього руху.
4. До відповіді на дану заяву надати копію припису до органу, що відповідає за експлуатацію зазначеної ділянки при домових проїздів.

ДОДАТКИ:
1. Фрагмент карти 
автодороги Р-46, Охтирка – Харків з позначенням чорним прямокутником ділянки з пошкодженням дорожнього покриття – 1 аркуш;
2. Фотографії декількох вибоїн – 1 аркуш.




           



Боремся с ямой на дороге (пример заявления)

                                                                             Начальнику УДАІ УМВС України в
Харківській області
полковнику міліції Швидкому Игору Івановичу
вул. Шевченко, 26, м. Харків, 61013
.

                          

З А Я В А

             Станом на 08.07.2014 покриття проїжджої частини на ділянці автодороги 
Р-46 Охтирка – Харків (див. позначення чорним прямокутником на Додатку 1)
існують вибоїни, що ускладнюють рух транспортних засобів. Кількість вибоїн на
даній ділянці перевищує гранично допустимі показники, передбачені п.3.1.1 ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізно дорожні переїзди».


На підтвердження додаються фотознімки декількох вибоїн на позначеній ділянці (див. Додаток 2).

          Спираючись на вищевказане, вибоїни ускладнюють рух транспортних засобів, примушують водіїв до екстреного гальмування та маневрування, можуть спричиняти виникнення аварійних ситуацій, кількість та розміри вибоїн перевищує гранично допустимі показники, передбачені законодавством України.

Керуючись засадами Інструкції з питань діяльності підрозділів державно-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС України №111 від 27.03.2009, а саме п. 3.16, 3.2, 3.6, 5.2.1

ПРОШУ:

1. Здійснити перевірку обставин, викладених у заяві;
2. Направити припис щодо ліквідації пошкоджень дорожнього покриття, які ускладнюють рух транспортних засобів у терміни, передбачені законодавством до органу / установи, що відповідає за експлуатацію зазначеної ділянки при домових проїздів.
3. Прошу поінформувати мене які саме заходи, ким і у який термін заплановано вжити з метою усунення порушень законодавства та забезпечення безпеки дорожнього руху.
4. До відповіді на дану заяву надати копію припису до органу, що відповідає за експлуатацію зазначеної ділянки при домових проїздів.

ДОДАТКИ:
1. Фрагмент карти 
автодороги Р-46, Охтирка – Харків з позначенням чорним прямокутником ділянки з пошкодженням дорожнього покриття – 1 аркуш;
2. Фотографії декількох вибоїн – 1 аркуш.




           



Инструкция по эксплуатации радара ВИЗИР



Инструкция по эксплуатации радара ВИЗИР  http://zholpolice.narod.ru/vizir.pdf

Инструкция по эксплуатации радара ВИЗИР



Инструкция по эксплуатации радара ВИЗИР  http://zholpolice.narod.ru/vizir.pdf

Работа Гаи или пособие для работы СВБ и Прокуратуры


Работа Гаи или пособие для работы СВБ и Прокуратуры


Стыдливая профилактика в ГАИ


Стыдливая профилактика в ГАИ


ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ РЕГЛАМЕНТ Весового Комплекса для Дальнобоя

                             ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ 
 
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 
  
Н А К А З 
 
07.05.2008                                                                                                                            № 219/198 
 
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 
1 вересня 2008 р. за № 799/15490 
 
 
              Про затвердження Порядку взаємодії дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування та Технологічного регламенту здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування  
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ) "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування" та з метою контролю за проїздом автомобільними дорогами великовагових транспортних засобів 
 
Н А К А З У Є М О:
1. Затвердити: 
 
1.1. Порядок взаємодії дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування (додається). 
1.2. Технологічний регламент здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування ( z0800-08 ). 
2. Державній службі автомобільних доріг України та Департаменту Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України забезпечити виконання організаційно-практичних заходів щодо здійснення габаритно-вагового контролю. 
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Державної служби автомобільних доріг Березовського М.В. та начальника Департаменту Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ Коломійця С.Г. 
 
ПОРЯДОК взаємодії 
дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України
при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів 
та інших самохідних машин і механізмів 
на автомобільних дорогах загального користування
 
1. Цей Порядок визначає дії підрозділів Державтоінспекції МВС України (далі - ДАІ) та уповноважених Державною службою автомобільних доріг підприємств і організацій (далі - дорожні підприємства) при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (далі - транспортні засоби) під час їх проїзду автомобільними дорогами загального користування. 
2. Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів під час їх проїзду автомобільними дорогами загального користування здійснюється відповідно до Законів України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), "Про міліцію" ( 565-12 ), "Про автомобільні дороги" ( 2862-15 ), Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306 ( 1306-2001-п ), Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року N 30 ( 30-2001-п ), Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ). 
3. Габаритно-ваговий контроль параметрів транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів під час їх проїзду автомобільними дорогами загального користування проводиться у пунктах габаритно-вагового контролю спільно працівниками ДАІ та працівниками дорожніх підприємств. 
4. Регіональні підрозділи ДАІ та дорожні підприємства спільно розробляють та затверджують графіки щоденної роботи пунктів габаритно-вагового контролю, якими визначаються відповідальні працівники, розподіл їх функціональних обов'язків, початок та кінець роботи пунктів, зобов'язання кожної із сторін із забезпечення належної роботи цих пунктів. 
5. Працівники ДАІ при проведенні габаритно-вагового контролю здійснюють: 
5.1 зупинку транспортного засобу з дотриманням правил дорожнього руху; 
5.2 перевірку у водіїв великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів наявності дозволу на рух. У разі відсутності такого дозволу направляють транспортний засіб на проходження габаритно-вагового контролю; 
5.3 видачу дозволу на рух великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу автомобільними дорогами загального користування. 
6. Дорожніми підприємствами при здійсненні габаритно-вагового контролю забезпечується:  
6.1 функціонування пересувних та стаціонарних пунктів габаритно-вагового контролю; 
6.2 утримання в робочому стані вимірювального та зважувального обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю; 
6.3 облаштування технічними засобами організації дорожнього руху стаціонарних та пересувних пунктів габаритно-вагового контролю; 
6.4 експлуатаційне утримання спеціальних службових приміщень і споруд, що призначені для здійснення габаритно-вагового контролю, та майданчиків для стоянки транспортних засобів, заїздів (виїздів) до них; 
6.5 проведення періодичних повірок (метрологічних атестацій) обладнання пунктів габаритно-вагового контролю; 
6.6 проведення вимірювання і зважування транспортних засобів; 
6.7 складення актів за результатами габаритно-вагового контролю; 
6.8 видача погоджень маршруту руху великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу автомобільними дорогами загального користування. 

Голова Державної служби 
автомобільних доріг України                                                                                          П.К.Кравчук 
 
 
Міністр внутрішніх справ України                                                                                Ю.В.Луценко 
 
 

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ

здійснення габаритно-вагового контролю
транспортних засобів та інших самохідних машин
і механізмів на автомобільних дорогах
загального користування
 
 
1. Загальні положення 
 
1.1. Цей Технологічний регламент визначає процедуру габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (далі - транспорті засоби) у пунктах габаритно-вагового контролю на автомобільних дорогах загального користування і вимоги до облаштування та технічного оснащення цих пунктів. 
1.2. Цей Технологічний регламент розроблено відповідно до вимог Законів України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), "Про автомобільні дороги" ( 2862-15 ), "Про міліцію" ( 565-12 ), Кодексу законів про працю України ( 322-08 ), Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306 ( 1306-2001-п ) (далі - Правила дорожнього руху), Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року N 30 ( 30-2001-п ) (далі - Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів), Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ) (далі - Порядок здійснення габаритно-вагового контролю).
1.3. Габаритно-ваговий контроль здійснюється на автомобільних дорогах загального користування уповноваженими Укравтодором дорожніми підприємствами та організаціями разом з відповідними підрозділами Державтоінспекції МВС України виключно в пунктах габаритно-вагового контролю. 
1.4. У цьому Технологічному регламенті терміни вживаються в значеннях, визначених Порядком здійснення габаритно-вагового контролю ( 879-2007-п ). 
 2. Вимоги до пересувного пункту габаритно-вагового контролю 
2.1. Габаритно-ваговий контроль пересувними пунктами здійснюється на спеціально обладнаних ділянках доріг I-III категорій. 
2.2. Пересувний пункт влаштовується на автомобільних дорогах загального користування з урахуванням параметрів видимості для даної категорії дороги згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2007 "Автомобільні дороги" в спеціально обладнаних для проведення габаритно-вагового контролю місцях або на майданчиках для відпочинку, стоянках та майданчиках для короткочасної зупинки автомобілів, обладнаних перехідно-швидкісними смугами для здійснення точного габаритно-вагового контролю. Забороняється здійснювати габаритно-ваговий контроль на автомобільних дорогах, позначених дорожнім знаком 5.1 "Автомагістраль". 
2.3. Пересувний пункт розміщується не ближче 500 м від житлової забудови та повинен мати: позначення відповідними тимчасовими дорожніми знаками; рівну поверхню із повздовжнім та поперечним ухилом <= 3 проміле; тверде покриття (асфальтобетонне або цементобетонне) без вибоїн та тріщин; ширину не менше ніж 7,0 м; укріплений металевими кутами приямок для вагових платформ. 
2.4. Роботу пересувного пункту забезпечує персонал з трьох працівників - начальника пункту, оператора та водія. 
2.5. Пересувний пункт повинен бути укомплектований таким технічним обладнанням та документацією: 2.5.1 спеціальним автомобілем з розпізнавальним пофарбуванням та проблисковим маячком оранжевого кольору та причепом; 2.5.2 комплектом пересувних автомобільних ваг для осьового зважування транспортних засобів у русі. Склад комплекту: дві вагові платформи, ваговий індикатор у футлярі та чотири вирівнювальні доріжки; 2.5.3 рулеткою стрічковою, рейкою телескопічною завдовжки 6 м для вимірювань параметрів висоти транспортних засобів, рулеткою електронною в комплекті зі світловідбивачем; 2.5.4 бланками довідок про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1) ( za800-08 ); 2.5.5 бланками актів про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та актів про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3); 2.5.6 журналом обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4); 2.5.7 комп'ютером; 2.5.8 акумулятором для резервного електроживлення; 2.5.9 бензиновим (дизельним) електрогенератором; 2.5.10 засобами зв'язку: рацією та мобільним телефоном оперативного зв'язку; 2.5.11 нормативно-правовими актами з організації габаритно-вагового контролю (Правила дорожнього руху ( 1306-2001-п ), Порядок здійснення габаритно-вагового контролю ( 879-2007-п ), Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів, ( 30-2001-п ) цей Технологічний регламент); 2.5.12 свідоцтвом про повірку ваг та свідоцтвом про державну метрологічну атестацію. 
2.6. Пересувний пункт повинен мати такі засоби організації дорожнього руху:
 2.6.1 знак індивідуального проектування "Пересувний пункт вагового та габаритного контролю" (напис повинен бути виконаний чорними літерами на жовтому фоні); 
2.6.2 знак 3.29 "Обмеження максимальної швидкості 70 км/год"; 
2.6.3 знак 3.29 "Обмеження максимальної швидкості 50 км/год"; 2.6.4 знак 3.31 "Зона обмеження максимальної швидкості"; 
2.6.5 знак 3.32 "Кінець зони обмеження максимальної швидкості"; 
2.6.6 знак 3.41 "Контроль"; 2.6.7 два знаки 3.25 "Обгін заборонено"; 
2.6.8 два знаки 3.26 "Кінець заборони обгону"; 2.6.9 знак 3.30 "Кінець обмеження максимальної швидкості"; 2.6.10 двадцять чотири оранжеві конуси з горизонтальними світловідбивними смугами білого кольору. 
2.7. Персонал пересувного пункту має бути забезпечений спецодягом, до складу якого входить сигнальний жилет оранжевого кольору із світловідбивними елементами. 
2.8. Вимірювальне і вагове обладнання пересувного пункту повинно бути атестовано на проведення вимірювань та мати відповідне свідоцтво спеціально вповноваженого органу у сфері метрології. 
2.9. Вагове обладнання повинно забезпечувати поосьове зважування в русі і визначати повну масу вантажного транспортного засобу з похибкою не більше ніж 2%, дискретність вимірювання має бути не більше ніж 50 кг. 
2.10. Вагове обладнання повинно бути оснащено автоматичним або напівавтоматичним пристроєм установки на нуль. 
3. Здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на пересувних пунктах габаритно-вагового контролю
3.1. Перед початком роботи пересувного пункту його начальник проводить первинний інструктаж працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, а потім через кожні шість місяців повторний інструктаж. Результати інструктажу заносяться в журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці.
3.2. Перед виїздом на місце проведення габаритно-вагового контролю перевіряються комплектність та справність обладнання, зарядженість акумуляторів та наявність необхідних документів згідно з пунктом 2.5 глави 2 цього Технологічного регламенту. 
3.3. На місці проведення габаритно-вагового контролю оператор пересувного пункту та водій: 
3.3.1 перевіряють відповідність місця проведення вагового та габаритного контролю вимогам, наведеним у пункті 2.3 глави 2 цього Технологічного регламенту; 
3.3.2 розміщують засоби організації дорожнього руху;
 3.3.3 перевіряють рівність поверхні, призначеної для встановлення обладнання, за допомогою мітли очищають її від бруду; 
3.3.4 установлюють вагові платформи біля приямків так, щоб забезпечити повний контакт коліс з платформами; 
3.3.5 у разі відсутності приямка для уникнення помилок через перерозподіл навантаження між осями та забезпечення розташування здвоєних та строєних осей на одній висоті під час зважування розташовують вирівнювальні доріжки з кожного боку вагових платформ (поперечні осі ваг повинні суміщатися);
 3.3.6 відповідно до інструкції заводу-виробника з експлуатації вагового обладнання приводять в робочий стан обладнання для вагового контролю. 
3.4. Для проведення габаритно-вагового контролю співробітники підрозділу Державтоінспекції МВС України направляють транспортний засіб до пересувного пункту габаритно-вагового контролю. 
3.5. Водії, під час перебування в межах пересувного пункту габаритно-вагового контролю повинні виконувати вимоги працівників цього пункту. 
3.6. Водій транспортного засобу повинен зупинитися біля знака 3.41 "Контроль" для отримання вказівок від працівників цього пункту.
3.7. Оператор пересувного пункту вводить дані про транспортний засіб у базу даних вагового індикатора. Після цього транспортний засіб спрямовується на ваги по траєкторії, яка позначається конусами. 
3.8. У разі, якщо відстань між поздовжніми осями вагових платформ не суміщається з колісною базою транспортного засобу, положення платформ та доріжок (за їх наявності) коригується таким чином, щоб колеса транспортного засобу наїжджали виключно на робочі поверхні вагових платформ. 
3.9. Водій транспортного засобу забезпечує проїзд через ваги з швидкістю згідно з технічною документацією або інструкцією з експлуатації вагового обладнання. Інформацію про швидкість руху при проїзді ваг водій отримує під час указівок з проходження контролю. 
3.10. Оператор пересувного пункту за допомогою вагового обладнання фіксує осьові навантаження та загальну масу транспортного засобу, результати записуються до бази даних вагового індикатора. 
3.11. Габаритні параметри транспортного засобу визначаються працівниками пересувного пункту габаритно-вагового контролю за допомогою вимірювального обладнання, визначеного в підпункті 2.5.3 пункту 2.5 глави 2 цього Технологічного регламенту. 
3.12. Оператор пересувного пункту за результатами вагового та/або габаритного контролю складає довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1) ( za800-08 ). Довідка складається у двох примірниках і підписується начальником та оператором. Один примірник довідки залишається на пересувному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
3.13. У разі, якщо параметри транспортного засобу не перевищують нормативні, транспортний засіб може безперешкодно продовжувати подальший рух. 
3.14. Якщо за результатами габаритно-вагового контролю встановлено, що параметри транспортного засобу перевищують нормативно допустимі параметри (пункт 22.5 Правил дорожнього руху) ( 1306-2001-п ) більш ніж на 2%, транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним. 
3.15. У цьому разі на підставі довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю начальник пересувного пункту складає акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та/або акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3). Акти складаються у двох примірниках і підписуються начальником та оператором пересувного пункту габаритно-вагового контролю, а також водієм транспортного засобу, параметри якого перевищують нормативно допустимі. У разі відмови водія від підписання акта, про це зазначається в акті. Один примірник акта (актів) залишається на пересувному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
3.16. Начальник пересувного пункту відповідно до формули розрахунку (пункт 30 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю) та Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ), визначає суму плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування. 
3.17. Водій великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вносить в установленому законодавством порядку плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування, після чого йому співробітники підрозділу Державтоінспекції МВС України видають дозвіл на рух. 
3.18. Начальник пересувного пункту реєструє всі транспортні засоби, що пройшли габаритно-ваговий контроль, у журналі обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4). Журнал обліку повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою і підписом начальника вповноваженого Укравтодором дорожнього підприємства. 
3.19. Власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або вповноважена ним особа має право привести габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність до установлених нормативів шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або в будь-який інший спосіб. 
3.20. Після приведення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу у відповідність до установлених нормативів і після внесення плати за проїзд такий засіб спрямовується для здійснення повторного габаритно-вагового контролю. Якщо під час здійснення повторного габаритно-вагового контролю фактів перевищення габаритно-вагових параметрів не виявлено, транспортний засіб може продовжити подальший рух. 
 
 4. Вимоги до стаціонарних пунктів габаритно-вагового контролю 
 
4.1. Стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю влаштовується на автомобільних дорогах загального користування з урахуванням параметрів видимості для даної категорії дороги згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2007 "Автомобільні дороги" в спеціально обладнаних для проведення габаритно-вагового контролю місцях, обладнаних перехідно-швидкісними смугами. 
4.2. Стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю розміщується не ближче 500 м від житлової забудови та повинен мати: 4.2.1 позначення відповідними дорожніми знаками; 4.2.2 рівну поверхню без крутих ухилів (<= 3 проміле); 4.2.3 тверде покриття (асфальтобетонне або цементобетонне); 4.2.4 стоянку для транспортних засобів, що проходять габаритно-ваговий контроль; 
4.2.5 підключення до мережі електроживлення (220/380 В); 4.2.6. місце відпочинку для водіїв; 
4.2.7 стоянку для автомобілів персоналу на 5 місць; 4.2.8 зовнішнє освітлення. 
4.3. Кількісний та кваліфікаційний склад персоналу стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю визначається залежно від типу встановленого обладнання та режиму його роботи. 
4.4. Персонал стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю має бути забезпечений спецодягом, до комплекту якого входить сигнальний жилет оранжевого кольору із світловідбивними елементами. 
4.5. Вимірювальне і вагове обладнання стаціонарного пункту повинно бути атестовано на проведення вимірювань та мати відповідне свідоцтво. 
4.6. Стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю повинен мати: 4.6.1 стаціонарні ваги для точного зважування транспортних засобів у русі; 4.6.2 ворота габаритного контролю для встановлення параметрів висоти та ширини транспортних засобів; 4.6.3 оптичний датчик визначення довжини транспортних засобів; 4.6.4 електронно-обчислювальну техніку з відповідним програмним забезпеченням для збору, аналізу, накопичення, зберігання та передачі інформації            4.6.5 систему відеоспостереження; 4.6.6 приміщення для персоналу та електронно-обчислювальної техніки; 4.6.7 засоби зв'язку (телефон, факс, Internet); 4.6.8 бланки довідок про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1) ( za800-08 ); 4.6.9 бланки актів про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та актів про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3); 4.6.10 бланки міжнародних сертифікатів зважування вантажних транспортних засобів (якщо стаціонарний пункт уповноважений видавати такі сертифікати); 4.6.11 журнал обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4); 4.6.12 нормативно-правові акти з організації габаритно-вагового контролю (Правила дорожнього руху ( 1306-2001-п ), Порядок здійснення габаритно-вагового контролю ( 879-2007-п ), Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів ( 30-2001-п ), цей Технологічний регламент); 4.6.13. свідоцтво про повірку ваг та свідоцтво про державну метрологічну атестацію ваг; 4.6.14. засоби організації дорожнього руху відповідно до схеми організації дорожнього руху при під'їзді до пункту та виїзді з нього, узгодженої з відповідними підрозділами МВС та Укравтодору. 
 
4.7. Вагове обладнання повинно забезпечувати поосьове зважування в русі і визначати повну масу вантажного транспортного засобу з похибкою не більше ніж 2%; дискретність вимірювання має бути не більше ніж 50 кг. 
4.8. Вагове обладнання повинно бути оснащено автоматичним або напівавтоматичним пристроєм установки на нуль. 
 5. Здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю 
5.1. При вимірюванні вагових параметрів на стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю транспортний засіб згідно з вимогами засобів організації руху проходить ваги точного контролю, на яких визначаються вагові параметри транспортного засобу - осьові навантаження та загальна маса. 
5.2. Швидкість проїзду через ваги повинна відповідати межам швидкостей, які зазначені в технічній документації або інструкції з експлуатації вагового обладнання. 
5.3. Параметри висоти та ширини транспортного засобу вимірюються при проїзді згідно з вимогами засобів організації руху крізь ворота габаритного контролю; довжина транспортного засобу визначається за допомогою оптичного датчика. 
5.4. Водію транспортного засобу за результатами габаритно-вагового контролю видається відповідна довідка (додаток 1) ( za800-08 ). Один примірник довідки залишається на стаціонарному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
5.5. У разі, якщо параметри транспортного засобу не перевищують нормативні, транспортний засіб може безперешкодно продовжувати подальший рух. 
5.6. На свій запит водій має змогу отримати міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати. 
 5.7. Якщо за результатами габаритно-вагового контролю встановлено, що параметри транспортного засобу перевищують нормативно допустимі параметри (пункт 22.5 Правил дорожнього руху) ( 1306-2001-п ) більше ніж на 2%, транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним. 
 5.8. У цьому разі на підставі довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю начальник стаціонарного пункту складає акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та/або акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3). Акти складаються у двох примірниках і підписуються начальником та оператором стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю, а також водієм транспортного засобу, параметри якого перевищують нормативно допустимі. У разі відмови водія від підписання акта, про це зазначається в акті. Один примірник акта (актів) залишається на стаціонарному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
 5.9. Начальник стаціонарного пункту відповідно до формули розрахунку (пункт 30 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю) та Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ), визначає суму плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування. 
 5.10. Водій великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вносить в установленому законодавством порядку плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування, після чого йому співробітниками підрозділу Державтоінспекції МВС України видається дозвіл на рух. 
 5.11. Начальник стаціонарного пункту реєструє всі транспортні засоби, що пройшли габаритно-ваговий контроль, у журналі обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4). Журнал обліку повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою і підписом начальника вповноваженого Укравтодором дорожнього підприємства.            5.12. Власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або вповноважена ним особа має право привести габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність до установлених нормативів шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або в будь-який інший спосіб.
5.13. Після приведення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу у відповідність до встановлених нормативів і внесення плати за проїзд такий засіб спрямовується для здійснення повторного габаритно-вагового контролю. Якщо під час здійснення повторного габаритно-вагового контролю фактів перевищення габаритно-вагових параметрів не виявлено, транспортний засіб може продовжити подальший рух. 
 
Заступник Голови Державної 
служби автомобільних доріг  України                                            М.В.Березовський 

ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ РЕГЛАМЕНТ Весового Комплекса для Дальнобоя

                             ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ 
 
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ 
  
Н А К А З 
 
07.05.2008                                                                                                                            № 219/198 
 
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 
1 вересня 2008 р. за № 799/15490 
 
 
              Про затвердження Порядку взаємодії дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування та Технологічного регламенту здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування  
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ) "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування" та з метою контролю за проїздом автомобільними дорогами великовагових транспортних засобів 
 
Н А К А З У Є М О:

1. Затвердити: 
 
1.1. Порядок взаємодії дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування (додається). 
1.2. Технологічний регламент здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування ( z0800-08 ). 
2. Державній службі автомобільних доріг України та Департаменту Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України забезпечити виконання організаційно-практичних заходів щодо здійснення габаритно-вагового контролю. 
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Державної служби автомобільних доріг Березовського М.В. та начальника Департаменту Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ Коломійця С.Г. 

 
ПОРЯДОК взаємодії 
дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України
при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів 
та інших самохідних машин і механізмів 
на автомобільних дорогах загального користування
 
1. Цей Порядок визначає дії підрозділів Державтоінспекції МВС України (далі - ДАІ) та уповноважених Державною службою автомобільних доріг підприємств і організацій (далі - дорожні підприємства) при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (далі - транспортні засоби) під час їх проїзду автомобільними дорогами загального користування. 
2. Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів під час їх проїзду автомобільними дорогами загального користування здійснюється відповідно до Законів України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), "Про міліцію" ( 565-12 ), "Про автомобільні дороги" ( 2862-15 ), Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306 ( 1306-2001-п ), Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року N 30 ( 30-2001-п ), Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ). 
3. Габаритно-ваговий контроль параметрів транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів під час їх проїзду автомобільними дорогами загального користування проводиться у пунктах габаритно-вагового контролю спільно працівниками ДАІ та працівниками дорожніх підприємств. 
4. Регіональні підрозділи ДАІ та дорожні підприємства спільно розробляють та затверджують графіки щоденної роботи пунктів габаритно-вагового контролю, якими визначаються відповідальні працівники, розподіл їх функціональних обов'язків, початок та кінець роботи пунктів, зобов'язання кожної із сторін із забезпечення належної роботи цих пунктів. 
5. Працівники ДАІ при проведенні габаритно-вагового контролю здійснюють: 
5.1 зупинку транспортного засобу з дотриманням правил дорожнього руху; 
5.2 перевірку у водіїв великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів наявності дозволу на рух. У разі відсутності такого дозволу направляють транспортний засіб на проходження габаритно-вагового контролю; 
5.3 видачу дозволу на рух великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу автомобільними дорогами загального користування. 
6. Дорожніми підприємствами при здійсненні габаритно-вагового контролю забезпечується:  
6.1 функціонування пересувних та стаціонарних пунктів габаритно-вагового контролю; 
6.2 утримання в робочому стані вимірювального та зважувального обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю; 
6.3 облаштування технічними засобами організації дорожнього руху стаціонарних та пересувних пунктів габаритно-вагового контролю; 
6.4 експлуатаційне утримання спеціальних службових приміщень і споруд, що призначені для здійснення габаритно-вагового контролю, та майданчиків для стоянки транспортних засобів, заїздів (виїздів) до них; 
6.5 проведення періодичних повірок (метрологічних атестацій) обладнання пунктів габаритно-вагового контролю; 
6.6 проведення вимірювання і зважування транспортних засобів; 
6.7 складення актів за результатами габаритно-вагового контролю; 
6.8 видача погоджень маршруту руху великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу автомобільними дорогами загального користування. 

Голова Державної служби 
автомобільних доріг України                                                                                          П.К.Кравчук 
 
 
Міністр внутрішніх справ України                                                                                Ю.В.Луценко 
 
 

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ

здійснення габаритно-вагового контролю
транспортних засобів та інших самохідних машин
і механізмів на автомобільних дорогах
загального користування
 
 
1. Загальні положення 
 
1.1. Цей Технологічний регламент визначає процедуру габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів (далі - транспорті засоби) у пунктах габаритно-вагового контролю на автомобільних дорогах загального користування і вимоги до облаштування та технічного оснащення цих пунктів. 
1.2. Цей Технологічний регламент розроблено відповідно до вимог Законів України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), "Про автомобільні дороги" ( 2862-15 ), "Про міліцію" ( 565-12 ), Кодексу законів про працю України ( 322-08 ), Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306 ( 1306-2001-п ) (далі - Правила дорожнього руху), Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року N 30 ( 30-2001-п ) (далі - Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів), Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ) (далі - Порядок здійснення габаритно-вагового контролю).
1.3. Габаритно-ваговий контроль здійснюється на автомобільних дорогах загального користування уповноваженими Укравтодором дорожніми підприємствами та організаціями разом з відповідними підрозділами Державтоінспекції МВС України виключно в пунктах габаритно-вагового контролю. 
1.4. У цьому Технологічному регламенті терміни вживаються в значеннях, визначених Порядком здійснення габаритно-вагового контролю ( 879-2007-п ). 
 2. Вимоги до пересувного пункту габаритно-вагового контролю 
2.1. Габаритно-ваговий контроль пересувними пунктами здійснюється на спеціально обладнаних ділянках доріг I-III категорій. 
2.2. Пересувний пункт влаштовується на автомобільних дорогах загального користування з урахуванням параметрів видимості для даної категорії дороги згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2007 "Автомобільні дороги" в спеціально обладнаних для проведення габаритно-вагового контролю місцях або на майданчиках для відпочинку, стоянках та майданчиках для короткочасної зупинки автомобілів, обладнаних перехідно-швидкісними смугами для здійснення точного габаритно-вагового контролю. Забороняється здійснювати габаритно-ваговий контроль на автомобільних дорогах, позначених дорожнім знаком 5.1 "Автомагістраль". 
2.3. Пересувний пункт розміщується не ближче 500 м від житлової забудови та повинен мати: позначення відповідними тимчасовими дорожніми знаками; рівну поверхню із повздовжнім та поперечним ухилом <= 3 проміле; тверде покриття (асфальтобетонне або цементобетонне) без вибоїн та тріщин; ширину не менше ніж 7,0 м; укріплений металевими кутами приямок для вагових платформ. 

2.4. Роботу пересувного пункту забезпечує персонал з трьох працівників - начальника пункту, оператора та водія. 
2.5. Пересувний пункт повинен бути укомплектований таким технічним обладнанням та документацією: 2.5.1 спеціальним автомобілем з розпізнавальним пофарбуванням та проблисковим маячком оранжевого кольору та причепом; 2.5.2 комплектом пересувних автомобільних ваг для осьового зважування транспортних засобів у русі. Склад комплекту: дві вагові платформи, ваговий індикатор у футлярі та чотири вирівнювальні доріжки; 2.5.3 рулеткою стрічковою, рейкою телескопічною завдовжки 6 м для вимірювань параметрів висоти транспортних засобів, рулеткою електронною в комплекті зі світловідбивачем; 2.5.4 бланками довідок про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1) ( za800-08 ); 2.5.5 бланками актів про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та актів про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3); 2.5.6 журналом обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4); 2.5.7 комп'ютером; 2.5.8 акумулятором для резервного електроживлення; 2.5.9 бензиновим (дизельним) електрогенератором; 2.5.10 засобами зв'язку: рацією та мобільним телефоном оперативного зв'язку; 2.5.11 нормативно-правовими актами з організації габаритно-вагового контролю (Правила дорожнього руху ( 1306-2001-п ), Порядок здійснення габаритно-вагового контролю ( 879-2007-п ), Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів, ( 30-2001-п ) цей Технологічний регламент); 2.5.12 свідоцтвом про повірку ваг та свідоцтвом про державну метрологічну атестацію. 

2.6. Пересувний пункт повинен мати такі засоби організації дорожнього руху:
 2.6.1 знак індивідуального проектування "Пересувний пункт вагового та габаритного контролю" (напис повинен бути виконаний чорними літерами на жовтому фоні); 
2.6.2 знак 3.29 "Обмеження максимальної швидкості 70 км/год"; 
2.6.3 знак 3.29 "Обмеження максимальної швидкості 50 км/год"; 2.6.4 знак 3.31 "Зона обмеження максимальної швидкості"; 
2.6.5 знак 3.32 "Кінець зони обмеження максимальної швидкості"; 
2.6.6 знак 3.41 "Контроль"; 2.6.7 два знаки 3.25 "Обгін заборонено"; 
2.6.8 два знаки 3.26 "Кінець заборони обгону"; 2.6.9 знак 3.30 "Кінець обмеження максимальної швидкості"; 2.6.10 двадцять чотири оранжеві конуси з горизонтальними світловідбивними смугами білого кольору. 
2.7. Персонал пересувного пункту має бути забезпечений спецодягом, до складу якого входить сигнальний жилет оранжевого кольору із світловідбивними елементами. 
2.8. Вимірювальне і вагове обладнання пересувного пункту повинно бути атестовано на проведення вимірювань та мати відповідне свідоцтво спеціально вповноваженого органу у сфері метрології. 
2.9. Вагове обладнання повинно забезпечувати поосьове зважування в русі і визначати повну масу вантажного транспортного засобу з похибкою не більше ніж 2%, дискретність вимірювання має бути не більше ніж 50 кг. 
2.10. Вагове обладнання повинно бути оснащено автоматичним або напівавтоматичним пристроєм установки на нуль. 
3. Здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на пересувних пунктах габаритно-вагового контролю
3.1. Перед початком роботи пересувного пункту його начальник проводить первинний інструктаж працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, а потім через кожні шість місяців повторний інструктаж. Результати інструктажу заносяться в журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці.
3.2. Перед виїздом на місце проведення габаритно-вагового контролю перевіряються комплектність та справність обладнання, зарядженість акумуляторів та наявність необхідних документів згідно з пунктом 2.5 глави 2 цього Технологічного регламенту. 
3.3. На місці проведення габаритно-вагового контролю оператор пересувного пункту та водій: 
3.3.1 перевіряють відповідність місця проведення вагового та габаритного контролю вимогам, наведеним у пункті 2.3 глави 2 цього Технологічного регламенту; 
3.3.2 розміщують засоби організації дорожнього руху;
 3.3.3 перевіряють рівність поверхні, призначеної для встановлення обладнання, за допомогою мітли очищають її від бруду; 
3.3.4 установлюють вагові платформи біля приямків так, щоб забезпечити повний контакт коліс з платформами; 
3.3.5 у разі відсутності приямка для уникнення помилок через перерозподіл навантаження між осями та забезпечення розташування здвоєних та строєних осей на одній висоті під час зважування розташовують вирівнювальні доріжки з кожного боку вагових платформ (поперечні осі ваг повинні суміщатися);
 3.3.6 відповідно до інструкції заводу-виробника з експлуатації вагового обладнання приводять в робочий стан обладнання для вагового контролю. 
3.4. Для проведення габаритно-вагового контролю співробітники підрозділу Державтоінспекції МВС України направляють транспортний засіб до пересувного пункту габаритно-вагового контролю. 
3.5. Водії, під час перебування в межах пересувного пункту габаритно-вагового контролю повинні виконувати вимоги працівників цього пункту. 
3.6. Водій транспортного засобу повинен зупинитися біля знака 3.41 "Контроль" для отримання вказівок від працівників цього пункту.
3.7. Оператор пересувного пункту вводить дані про транспортний засіб у базу даних вагового індикатора. Після цього транспортний засіб спрямовується на ваги по траєкторії, яка позначається конусами. 
3.8. У разі, якщо відстань між поздовжніми осями вагових платформ не суміщається з колісною базою транспортного засобу, положення платформ та доріжок (за їх наявності) коригується таким чином, щоб колеса транспортного засобу наїжджали виключно на робочі поверхні вагових платформ. 
3.9. Водій транспортного засобу забезпечує проїзд через ваги з швидкістю згідно з технічною документацією або інструкцією з експлуатації вагового обладнання. Інформацію про швидкість руху при проїзді ваг водій отримує під час указівок з проходження контролю. 
3.10. Оператор пересувного пункту за допомогою вагового обладнання фіксує осьові навантаження та загальну масу транспортного засобу, результати записуються до бази даних вагового індикатора. 
3.11. Габаритні параметри транспортного засобу визначаються працівниками пересувного пункту габаритно-вагового контролю за допомогою вимірювального обладнання, визначеного в підпункті 2.5.3 пункту 2.5 глави 2 цього Технологічного регламенту. 
3.12. Оператор пересувного пункту за результатами вагового та/або габаритного контролю складає довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1) ( za800-08 ). Довідка складається у двох примірниках і підписується начальником та оператором. Один примірник довідки залишається на пересувному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
3.13. У разі, якщо параметри транспортного засобу не перевищують нормативні, транспортний засіб може безперешкодно продовжувати подальший рух. 
3.14. Якщо за результатами габаритно-вагового контролю встановлено, що параметри транспортного засобу перевищують нормативно допустимі параметри (пункт 22.5 Правил дорожнього руху) ( 1306-2001-п ) більш ніж на 2%, транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним. 
3.15. У цьому разі на підставі довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю начальник пересувного пункту складає акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та/або акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3). Акти складаються у двох примірниках і підписуються начальником та оператором пересувного пункту габаритно-вагового контролю, а також водієм транспортного засобу, параметри якого перевищують нормативно допустимі. У разі відмови водія від підписання акта, про це зазначається в акті. Один примірник акта (актів) залишається на пересувному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
3.16. Начальник пересувного пункту відповідно до формули розрахунку (пункт 30 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю) та Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ), визначає суму плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування. 
3.17. Водій великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вносить в установленому законодавством порядку плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування, після чого йому співробітники підрозділу Державтоінспекції МВС України видають дозвіл на рух. 
3.18. Начальник пересувного пункту реєструє всі транспортні засоби, що пройшли габаритно-ваговий контроль, у журналі обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4). Журнал обліку повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою і підписом начальника вповноваженого Укравтодором дорожнього підприємства. 
3.19. Власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або вповноважена ним особа має право привести габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність до установлених нормативів шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або в будь-який інший спосіб. 
3.20. Після приведення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу у відповідність до установлених нормативів і після внесення плати за проїзд такий засіб спрямовується для здійснення повторного габаритно-вагового контролю. Якщо під час здійснення повторного габаритно-вагового контролю фактів перевищення габаритно-вагових параметрів не виявлено, транспортний засіб може продовжити подальший рух. 
 
 4. Вимоги до стаціонарних пунктів габаритно-вагового контролю 
 
4.1. Стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю влаштовується на автомобільних дорогах загального користування з урахуванням параметрів видимості для даної категорії дороги згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2007 "Автомобільні дороги" в спеціально обладнаних для проведення габаритно-вагового контролю місцях, обладнаних перехідно-швидкісними смугами. 
4.2. Стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю розміщується не ближче 500 м від житлової забудови та повинен мати: 4.2.1 позначення відповідними дорожніми знаками; 4.2.2 рівну поверхню без крутих ухилів (<= 3 проміле); 4.2.3 тверде покриття (асфальтобетонне або цементобетонне); 4.2.4 стоянку для транспортних засобів, що проходять габаритно-ваговий контроль; 
4.2.5 підключення до мережі електроживлення (220/380 В); 4.2.6. місце відпочинку для водіїв; 
4.2.7 стоянку для автомобілів персоналу на 5 місць; 4.2.8 зовнішнє освітлення. 
4.3. Кількісний та кваліфікаційний склад персоналу стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю визначається залежно від типу встановленого обладнання та режиму його роботи. 
4.4. Персонал стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю має бути забезпечений спецодягом, до комплекту якого входить сигнальний жилет оранжевого кольору із світловідбивними елементами. 
4.5. Вимірювальне і вагове обладнання стаціонарного пункту повинно бути атестовано на проведення вимірювань та мати відповідне свідоцтво. 
4.6. Стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю повинен мати: 4.6.1 стаціонарні ваги для точного зважування транспортних засобів у русі; 4.6.2 ворота габаритного контролю для встановлення параметрів висоти та ширини транспортних засобів; 4.6.3 оптичний датчик визначення довжини транспортних засобів; 4.6.4 електронно-обчислювальну техніку з відповідним програмним забезпеченням для збору, аналізу, накопичення, зберігання та передачі інформації            4.6.5 систему відеоспостереження; 4.6.6 приміщення для персоналу та електронно-обчислювальної техніки; 4.6.7 засоби зв'язку (телефон, факс, Internet); 4.6.8 бланки довідок про результати здійснення габаритно-вагового контролю (додаток 1) ( za800-08 ); 4.6.9 бланки актів про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та актів про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3); 4.6.10 бланки міжнародних сертифікатів зважування вантажних транспортних засобів (якщо стаціонарний пункт уповноважений видавати такі сертифікати); 4.6.11 журнал обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4); 4.6.12 нормативно-правові акти з організації габаритно-вагового контролю (Правила дорожнього руху ( 1306-2001-п ), Порядок здійснення габаритно-вагового контролю ( 879-2007-п ), Правила проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів ( 30-2001-п ), цей Технологічний регламент); 4.6.13. свідоцтво про повірку ваг та свідоцтво про державну метрологічну атестацію ваг; 4.6.14. засоби організації дорожнього руху відповідно до схеми організації дорожнього руху при під'їзді до пункту та виїзді з нього, узгодженої з відповідними підрозділами МВС та Укравтодору. 
 
4.7. Вагове обладнання повинно забезпечувати поосьове зважування в русі і визначати повну масу вантажного транспортного засобу з похибкою не більше ніж 2%; дискретність вимірювання має бути не більше ніж 50 кг. 
4.8. Вагове обладнання повинно бути оснащено автоматичним або напівавтоматичним пристроєм установки на нуль. 
 5. Здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю 
5.1. При вимірюванні вагових параметрів на стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю транспортний засіб згідно з вимогами засобів організації руху проходить ваги точного контролю, на яких визначаються вагові параметри транспортного засобу - осьові навантаження та загальна маса. 
5.2. Швидкість проїзду через ваги повинна відповідати межам швидкостей, які зазначені в технічній документації або інструкції з експлуатації вагового обладнання. 
5.3. Параметри висоти та ширини транспортного засобу вимірюються при проїзді згідно з вимогами засобів організації руху крізь ворота габаритного контролю; довжина транспортного засобу визначається за допомогою оптичного датчика. 
5.4. Водію транспортного засобу за результатами габаритно-вагового контролю видається відповідна довідка (додаток 1) ( za800-08 ). Один примірник довідки залишається на стаціонарному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
5.5. У разі, якщо параметри транспортного засобу не перевищують нормативні, транспортний засіб може безперешкодно продовжувати подальший рух. 
5.6. На свій запит водій має змогу отримати міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати. 
 5.7. Якщо за результатами габаритно-вагового контролю встановлено, що параметри транспортного засобу перевищують нормативно допустимі параметри (пункт 22.5 Правил дорожнього руху) ( 1306-2001-п ) більше ніж на 2%, транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним. 
 5.8. У цьому разі на підставі довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю начальник стаціонарного пункту складає акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів (додаток 2) та/або акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів (додаток 3). Акти складаються у двох примірниках і підписуються начальником та оператором стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю, а також водієм транспортного засобу, параметри якого перевищують нормативно допустимі. У разі відмови водія від підписання акта, про це зазначається в акті. Один примірник акта (актів) залишається на стаціонарному пункті як документ звітності, другий примірник передається водію транспортного засобу. 
 5.9. Начальник стаціонарного пункту відповідно до формули розрахунку (пункт 30 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю) та Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 27 червня 2007 року N 879 ( 879-2007-п ), визначає суму плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування. 
 5.10. Водій великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вносить в установленому законодавством порядку плату за проїзд автомобільними дорогами загального користування, після чого йому співробітниками підрозділу Державтоінспекції МВС України видається дозвіл на рух. 
 5.11. Начальник стаціонарного пункту реєструє всі транспортні засоби, що пройшли габаритно-ваговий контроль, у журналі обліку великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів (додаток 4). Журнал обліку повинен бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою і підписом начальника вповноваженого Укравтодором дорожнього підприємства.            5.12. Власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або вповноважена ним особа має право привести габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність до установлених нормативів шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або в будь-який інший спосіб.
5.13. Після приведення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу у відповідність до встановлених нормативів і внесення плати за проїзд такий засіб спрямовується для здійснення повторного габаритно-вагового контролю. Якщо під час здійснення повторного габаритно-вагового контролю фактів перевищення габаритно-вагових параметрів не виявлено, транспортний засіб може продовжити подальший рух. 
 
Заступник Голови Державної 
служби автомобільних доріг  України                                            М.В.Березовський 

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС