четверг, 10 июля 2014 г.

Кто украл у ГАИшников Харькова больше миллиона гривен на бензин

Мы часто слышим, что начальство не только заставляет гаишников заправлять и ремонтировать служебные авто за свой счет, но и регулярно приносить определенную сумму для передачи наверх. 
Кому же тогда идут деньги (бензин), который закупают по тендерам? Ведь практически каждый день мы замечаем как сотрудники гаи рассчитываются наличкой за бензин.




Кто украл у ГАИшников Харькова больше миллиона гривен на бензин

Мы часто слышим, что начальство не только заставляет гаишников заправлять и ремонтировать служебные авто за свой счет, но и регулярно приносить определенную сумму для передачи наверх. 
Кому же тогда идут деньги (бензин), который закупают по тендерам? Ведь практически каждый день мы замечаем как сотрудники гаи рассчитываются наличкой за бензин.




Увидел ГАИшника в кустах не поленись, напиши заявление (образец заявления)

Начальнику Управління  ДАІ УМВС
 України в Харківській області
вул. Шевченко 26, м. Харків, 61013


Скарга
на дії працівників ДАІ
        
            25.05.2013 р. близько 15 год. 30 хв. рухаючись по автодорозі Державного значення Р-46, Харків – Ахтирка, в селище Двурічний Кут, Дергачівського району, м. Харків, я був свідком правопорушення з боку працівників ДАІ, службовий авто ВАЗ 2107  д.н. 0352 (білого кольору),  який стояв з порушенням наказу № 111 від 27 березня 2009 р., а саме п.12.3.3. наказу 111- Дислокація   патрульного  автомобіля  в  місцях  його найкращої  видимості  для  всіх  учасників   дорожнього   руху.
            
         Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч. 2 ст. 19 Конституції України). МВС в межах своєї компетенції видає обов'язкові до виконання акти, зокрема, було видано наказ МВС №111 від 27 березня 2009 р. “Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС” (далі — Інструкція). Згідно з даними веб-сайту Верховної Ради України Інструкція є чинною, тобто обов'язковою до виконання. Ч. 2 п. 9.6 Інструкції містить однозначну вимогу: “Розташування наряду (службового автомобіля) ДПС для здійснення профілактичних заходів у схемі маршруту патрулювання визначається виключно в місцях концентрації ДТП”.Місце концентрації ДТП позначається дорожнім знаком 1.39 разом з табличкою 7.2.1. Такі знаки на вказаній ділянці відсутні.
            Згідно листа УДАІ ГУМВС України у м. Харків № 38/761 від 09.02.2012 р. ця ділянка дороги не є місцем концентрації ДТП.
         Відповідно до п. 6.25 “Інструкції” працівники ДПС мають неухильно дотримуватися законності, не допускати її порушень іншими працівниками.
         В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України “Про звернення громадян” прошу:

1. Встановити які посадові особи, та підрозділ, здійснювали нагляд за дорожнім рухом на даному участку дороги.
2. Для об'єктивного розгляду справи викликати мене в якості свідка.
3. Провести перевірку що додотримання законодавства вказаним нарядом ДПС та йогокерівництва (в частині визначення розміщення наряду в маршруті патрулювання поза місцем концентрації ДТПпри складанні маршрутної карти), та притягнути виннихдо встановленої законом відповідальності.
4.  Притягнути до законом встановленної відповідальності винного працівникаДАІ ДПС м. Харківпри МВС України за порушення вимог чинного законодавства.
5. Про результати перевірки та прийняте рішення повідомити  письмово на адресу заявника.



/ __  / _________ / 2014р.                           Підпис ____________


Увидел ГАИшника в кустах не поленись, напиши заявление (образец заявления)

Начальнику Управління  ДАІ УМВС
 України в Харківській області
вул. Шевченко 26, м. Харків, 61013


Скарга
на дії працівників ДАІ
        
            25.05.2013 р. близько 15 год. 30 хв. рухаючись по автодорозі Державного значення Р-46, Харків – Ахтирка, в селище Двурічний Кут, Дергачівського району, м. Харків, я був свідком правопорушення з боку працівників ДАІ, службовий авто ВАЗ 2107  д.н. 0352 (білого кольору),  який стояв з порушенням наказу № 111 від 27 березня 2009 р., а саме п.12.3.3. наказу 111- Дислокація   патрульного  автомобіля  в  місцях  його найкращої  видимості  для  всіх  учасників   дорожнього   руху.
            
         Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч. 2 ст. 19 Конституції України). МВС в межах своєї компетенції видає обов'язкові до виконання акти, зокрема, було видано наказ МВС №111 від 27 березня 2009 р. “Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС” (далі — Інструкція). Згідно з даними веб-сайту Верховної Ради України Інструкція є чинною, тобто обов'язковою до виконання. Ч. 2 п. 9.6 Інструкції містить однозначну вимогу: “Розташування наряду (службового автомобіля) ДПС для здійснення профілактичних заходів у схемі маршруту патрулювання визначається виключно в місцях концентрації ДТП”. Місце концентрації ДТП позначається дорожнім знаком 1.39 разом з табличкою 7.2.1. Такі знаки на вказаній ділянці відсутні.
            Згідно листа УДАІ ГУМВС України у м. Харків № 38/761 від 09.02.2012 р. ця ділянка дороги не є місцем концентрації ДТП.
         Відповідно до п. 6.25 “Інструкції” працівники ДПС мають неухильно дотримуватися законності, не допускати її порушень іншими працівниками.
         В зв'язку з викладеним, керуючись Законом України “Про звернення громадян” прошу:

1. Встановити які посадові особи, та підрозділ, здійснювали нагляд за дорожнім рухом на даному участку дороги.
2. Для об'єктивного розгляду справи викликати мене в якості свідка.
3. Провести перевірку що до дотримання законодавства вказаним нарядом ДПС та його керівництва (в частині визначення розміщення наряду в маршруті патрулювання поза місцем концентрації ДТП при складанні маршрутної карти), та притягнути винних до встановленої законом відповідальності.
4.  Притягнути до законом встановленної відповідальності винного працівника ДАІ ДПС м. Харків при МВС України за порушення вимог чинного законодавства.
5. Про результати перевірки та прийняте рішення повідомити  письмово на адресу заявника.



/ __  / _________ / 2014р.                           Підпис ____________


Как узнать места концентрации ДТП в своем городе (образец инфозапроса)

Начальнику УДАІ УМВС
 України в Харківській області
                        вул. Шевченко, 26, м.Харків, 61013
Від: 

Інформаційний запит.
(доступ до публічної інформації)

         Користуючись своїми правами, гарантованими Заявнику Конституцією та Законами Украйни, а так само керуючись ч. 1 ст. 20 Закону України  Про доступ до публічної інформації
         Прошу не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання даного Запиту надати Заявникові письмову інформацію щодо наступного:
1.     Які ділянки доріг у м. Харків та Харківська область являються місцем концентрації ДТП?
2.     З якою періодичністю змінюється список місць концентрації ДТП? 

Письмову відповідь надіслати на почтову адресу Заявника, яка зазначена у даному Запиті
Нагадую, що згідно ст.. 24  Закону України Про доступ до публічної інформації
1.       Відповідальність за порушення законодавства про доступ  до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1). Ненадання відповіді на запит
2). Ненадання інформації на запит
3). Безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію
4). Надання або оприлюднення недостовірної, неточної або не повної інформації
5). Несвоєчасне надання інформації
6). Необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом
7). Нездійснення реєстрації документів
8). Навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
2.  Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку визначеному законом.



10.07.2014р.                             підпис __________________

Как узнать места концентрации ДТП в своем городе (образец инфозапроса)

Начальнику УДАІ УМВС
 України в Харківській області
                        вул. Шевченко, 26, м.Харків, 61013
Від: 

Інформаційний запит.
(доступ до публічної інформації)

         Користуючись своїми правами, гарантованими Заявнику Конституцією та Законами Украйни, а так само керуючись ч. 1 ст. 20 Закону України  Про доступ до публічної інформації
         Прошу не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання даного Запиту надати Заявникові письмову інформацію щодо наступного:
1.     Які ділянки доріг у м. Харків та Харківська область являються місцем концентрації ДТП?
2.     З якою періодичністю змінюється список місць концентрації ДТП? 

Письмову відповідь надіслати на почтову адресу Заявника, яка зазначена у даному Запиті
Нагадую, що згідно ст.. 24  Закону України Про доступ до публічної інформації
1.       Відповідальність за порушення законодавства про доступ  до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1). Ненадання відповіді на запит
2). Ненадання інформації на запит
3). Безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію
4). Надання або оприлюднення недостовірної, неточної або не повної інформації
5). Несвоєчасне надання інформації
6). Необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом
7). Нездійснення реєстрації документів
8). Навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
2.  Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку визначеному законом.



10.07.2014р.                             підпис __________________

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС