вторник, 9 сентября 2014 г.

Проф полировка авто - старый лак (ВИДЕО)



Канал автора: https://www.youtube.com/user/khgarage

Есть вопросы - пиши


videogarage@ukr.net
----------------------------------------­--------------------
Наша страничка Вконтакте - http://vk.com/khgarage


Тwitter - https://twitter.com/VideoGARAGE2


Instagram - http://instagram.com/video.garage


В этом видео показано, как восстановить первоначальный 
вид и блеск лака:

















Проф полировка авто - старый лак (ВИДЕО)



Канал автора: https://www.youtube.com/user/khgarage

Есть вопросы - пиши


videogarage@ukr.net
----------------------------------------­--------------------
Наша страничка Вконтакте - http://vk.com/khgarage


Тwitter - https://twitter.com/VideoGARAGE2


Instagram - http://instagram.com/video.garage


В этом видео показано, как восстановить первоначальный 
вид и блеск лака:

















Несломимая Дружба Дорожного Контроля

Олег Богданов ДК Донецк о нападении!




МВД открыла охоту на журналистов ДК 




Жорстоке побиття журналіста




ДК в Донецке, Встреча с Олегом 



Начало митинга, Герои среди нас - Донецк 



Несломимая Дружба Дорожного Контроля

Олег Богданов ДК Донецк о нападении!




МВД открыла охоту на журналистов ДК 




Жорстоке побиття журналіста




ДК в Донецке, Встреча с Олегом 



Начало митинга, Герои среди нас - Донецк 



Как узнать места концентрации ДТП в Вашем городе (Образец)

     Начальнику УДАІ УМВС
 України в Харківській області
                                            вул. Шевченко, 26, м.Харків, 61013

Від: ФИО

адрес




Інформаційний запит.
(доступ до публічної інформації)

         Користуючись своїми правами, гарантованими Заявнику Конституцією та Законами Украйни, а так само керуючись ч. 1 ст. 20 Закону України  Про доступ до публічної інформації
         

        Прошу не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання даного Запиту надати Заявникові письмову інформацію щодо наступного:

1.     Які ділянки доріг у м. Харків та Харківська область являються місцем концентрації ДТП?
2.     З якою періодичністю змінюється список місць концентрації ДТП? 

Письмову відповідь надіслати на почтову адресу Заявника, яка зазначена у даному Запиті
Нагадую, що згідно ст.. 24  Закону України Про доступ до публічної інформації


1.       Відповідальність за порушення законодавства про доступ  до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:

1). Ненадання відповіді на запит
2). Ненадання інформації на запит
3). Безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію
4). Надання або оприлюднення недостовірної, неточної або не повної інформації
5). Несвоєчасне надання інформації
6). Необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом
7). Нездійснення реєстрації документів
8). Навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
2.  Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку визначеному законом.



дата                                     ФИО , подпись. __________________

Как узнать места концентрации ДТП в Вашем городе (Образец)

     Начальнику УДАІ УМВС
 України в Харківській області
                                            вул. Шевченко, 26, м.Харків, 61013

Від: ФИО

адрес




Інформаційний запит.
(доступ до публічної інформації)

         Користуючись своїми правами, гарантованими Заявнику Конституцією та Законами Украйни, а так само керуючись ч. 1 ст. 20 Закону України  Про доступ до публічної інформації
         

        Прошу не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання даного Запиту надати Заявникові письмову інформацію щодо наступного:

1.     Які ділянки доріг у м. Харків та Харківська область являються місцем концентрації ДТП?
2.     З якою періодичністю змінюється список місць концентрації ДТП? 

Письмову відповідь надіслати на почтову адресу Заявника, яка зазначена у даному Запиті
Нагадую, що згідно ст.. 24  Закону України Про доступ до публічної інформації


1.       Відповідальність за порушення законодавства про доступ  до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:

1). Ненадання відповіді на запит
2). Ненадання інформації на запит
3). Безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію
4). Надання або оприлюднення недостовірної, неточної або не повної інформації
5). Несвоєчасне надання інформації
6). Необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом
7). Нездійснення реєстрації документів
8). Навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
2.  Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку визначеному законом.



дата                                     ФИО , подпись. __________________

Что должно содержать исковое заявление

Мотивация иска индивидуальна (в дальнейшем на сайте   будут размещены выигранные иски по различным статьям      КУпАП и событиям). Можно идти от обратного – проработать положительные Решения судов по аналогичным делам и по     ним составить мотивацию обжалования.
 
Ст. 11 КАСУ. Змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі 
2. Суд  розглядає  адміністративні  справи  не  інакше  як за позовною заявою,  поданою відповідно до цього Кодексу,  і   не  може виходити  за межі позовних вимог.

Т.е. суд будет рассматривать только то, о чем Вы будете   просить в исковом заявлении (если это не касается третьих лиц) или в дополнительных ходатайствах, поэтому надо четко       сформулировать свои требования к ответчику. 
 
Ст. 105 КАСУ. Форма і зміст адміністративного позову 
3. Адміністративний позов може містити вимоги про: 
1) скасування  або  визнання  нечинним  рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його    положень; 
2) зобов'язання відповідача -  суб'єкта  владних                   повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 
3) зобов'язання  відповідача  -  суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 
4) стягнення з відповідача  -  суб'єкта  владних  повноважень коштів на відшкодування шкоди,  завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 
5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 
6) встановлення   наявності   чи   відсутності    компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень. 
4. Позовна  заява  може  містити,  крім  визначених  частиною третьою цієї  статті,  інші  вимоги  на  захист  прав,  свобод  чи інтересів у сфері публічно-правових відносин.
 
Ст. 106 КАСУ. Вимоги до позовної заяви 
1. У позовній заяві зазначаються: 
1) найменування  адміністративного  суду,  до якого подається позовна заява; 
2) ім'я (найменування)  позивача,  поштова  адреса,  а  також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; 
3) ім'я  (найменування)  відповідача,  посада  і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; 
4) зміст  позовних  вимог  і  виклад обставин,  якими позивач обґрунтовує свої вимоги; 
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового  збору;  про  звільнення  від  оплати правової допомоги і забезпечення надання правової  допомоги,  якщо  відповідний  орган відмовив  особі у забезпеченні правової допомоги;  про призначення судової експертизи;  про витребування доказів;  про виклик свідків тощо; 
6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються. 
2. На  підтвердження обставин,  якими обґрунтовуються позовні вимоги,  позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом. 
3. До  позовної  заяви  додаються  її  копії  та  копії  всіх документів,  що  приєднуються  до  неї,  відповідно  до  кількості відповідачів,  документ про сплату судового збору,  крім випадків, коли його не належить сплачувати. 
4. Позовна   заява   підписується    позивачем    або    його представником із зазначенням дати її підписання. 
5. Якщо  позовна  заява  подається  представником,  то  у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною  заявою  подається  довіреність  чи  інший  документ,  що підтверджує повноваження представника.
 
Точное название и адрес конкретного суда можно разыскать на сайте «Судова влада України» (http://court.gov.ua/).

Позитивные решения судов, практически по всем случаям, можно найти в "ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР СУДОВИХ РІШЕНЬ" http://reyestr.court.gov.ua/pls/apex/f?p=300:1:2139890159366260


Что должно содержать исковое заявление

Мотивация иска индивидуальна (в дальнейшем на сайте   будут размещены выигранные иски по различным статьям      КУпАП и событиям). Можно идти от обратного – проработать положительные Решения судов по аналогичным делам и по     ним составить мотивацию обжалования.
 
Ст. 11 КАСУ. Змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі 
2. Суд  розглядає  адміністративні  справи  не  інакше  як за позовною заявою,  поданою відповідно до цього Кодексу,  і   не  може виходити  за межі позовних вимог.

Т.е. суд будет рассматривать только то, о чем Вы будете   просить в исковом заявлении (если это не касается третьих лиц) или в дополнительных ходатайствах, поэтому надо четко       сформулировать свои требования к ответчику. 
 
Ст. 105 КАСУ. Форма і зміст адміністративного позову 
3. Адміністративний позов може містити вимоги про: 
1) скасування  або  визнання  нечинним  рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його    положень; 
2) зобов'язання відповідача -  суб'єкта  владних                   повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 
3) зобов'язання  відповідача  -  суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 
4) стягнення з відповідача  -  суб'єкта  владних  повноважень коштів на відшкодування шкоди,  завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 
5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 
6) встановлення   наявності   чи   відсутності    компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень. 
4. Позовна  заява  може  містити,  крім  визначених  частиною третьою цієї  статті,  інші  вимоги  на  захист  прав,  свобод  чи інтересів у сфері публічно-правових відносин.
 
Ст. 106 КАСУ. Вимоги до позовної заяви 
1. У позовній заяві зазначаються: 
1) найменування  адміністративного  суду,  до якого подається позовна заява; 
2) ім'я (найменування)  позивача,  поштова  адреса,  а  також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; 
3) ім'я  (найменування)  відповідача,  посада  і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; 
4) зміст  позовних  вимог  і  виклад обставин,  якими позивач обґрунтовує свої вимоги; 
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового  збору;  про  звільнення  від  оплати правової допомоги і забезпечення надання правової  допомоги,  якщо  відповідний  орган відмовив  особі у забезпеченні правової допомоги;  про призначення судової експертизи;  про витребування доказів;  про виклик свідків тощо; 
6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються. 
2. На  підтвердження обставин,  якими обґрунтовуються позовні вимоги,  позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом. 
3. До  позовної  заяви  додаються  її  копії  та  копії  всіх документів,  що  приєднуються  до  неї,  відповідно  до  кількості відповідачів,  документ про сплату судового збору,  крім випадків, коли його не належить сплачувати. 
4. Позовна   заява   підписується    позивачем    або    його представником із зазначенням дати її підписання. 
5. Якщо  позовна  заява  подається  представником,  то  у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною  заявою  подається  довіреність  чи  інший  документ,  що підтверджує повноваження представника.
 
Точное название и адрес конкретного суда можно разыскать на сайте «Судова влада України» (http://court.gov.ua/).

Позитивные решения судов, практически по всем случаям, можно найти в "ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР СУДОВИХ РІШЕНЬ" http://reyestr.court.gov.ua/pls/apex/f?p=300:1:2139890159366260


В какой суд обращаться

Згідно п.3 ч.1 ст.288 КУпАП постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України (http://www.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2747-15), з особливостями, встановленими цим Кодексом. Таким чином, КУпАП передбачаючи право на оскарження постанови до суду, не визначає самого порядку такого оскарження, а відсилає до Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАСУ).  Згідно п.1 ч.1 ст.17 КАСУ компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб"єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб"єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності. Отже, нам точно відомо, що скарга на постанову у вигляді адміністративного позову має розглядатись місцевим загальним судом.
КАСУ слід керуватися також під час вибору місця оскарження постанови – за місцем проживання позивача чи за місцем знаходження одного з відповідачів.

За загальною нормою ч.1 ст.19 КАСУ адміністративні справи вирішуються адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача. Постанова ДАІ про притягнення до адміністративної відповідальності є правовим актом та стосується інтересів конкретної особи (порушника), тобто є актом індивідуальної дії. До правових актів індивідуальної дії належать також рішення (постанови) про притягнення фізичних осіб до адміністративної відповідальності, які прийняті суб"єктами владних повноважень, крім суду (абз.2 п.3 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України №2 від 06.03.2008 http://www.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v0002760-08). Крім того, під правовим актом індивідуальної дії суди розуміють акти ненормативного характеру, які породжують права і обов"язки тільки у того суб"єкта (чи визначеного ними певного кола суб"єктів), якому вони адресовані (Роз’яснення Президії Вищого арбітражного суду України «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов"язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів» 02-5/35 від 26.01.2000 із змінами та доповненнямиhttp://www.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v5_35800-00). Виходячи із викладеного, необхідно керуватися ч.2 ст.19 КАСУ. В ній зазначено, що адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб"єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Отже, адміністративний позов має розглядатися за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача місцевим загальним судом (міським, районним, міськрайонним). Точну назву та адресу конкретного суду можна отримати на сайті «Судова влада України» http://court.gov.ua/

 

Административные дела по обжалованию решений субъектов властных полномочий (т.е. ДАЙ) по привлечению к админответственности (в нашем случае наложению штрафа за нарушение ПДР) должно рассматриваться в районных, районных в городах, городских общих судах, а не в административных судах (важно!).

Исковое заявление можно подавать в суды как по месту нахождения ответчика, так и по месту проживания (прописки) или нахождения в данный момент лиц, подающего иск. Отказ канцелярий судов принимать иски по месту пребывания, а не по месту прописки неправомерен.

 

п.3 ч.1 ст.288 КУпАП

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено… в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд…

 

ч.2. п 3 ст. 17  КАСУ

Компетенція адміністративних судів не поширюється на публічно-правові справи: про накладення адміністративних стягнень

ч.1 п.3 ст. 18 КАСУ

Місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності

ч.2 ст.19 КАСУ

Адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.

 

ПРИМЕЧАНИЕ.

абз.2 п.3 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України №2 від 06.03.2008

До правових актів індивідуальної дії належать також рішення (постанови) про притягнення фізичних осіб до адміністративної відповідальності, які прийняті суб'єктами владних повноважень, крім суду

 

Роз’яснення Президії Вищого арбітражного суду України «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів» 02-5/35 від 26.01.2000 із змінами та доповненнями


Під правовим актом індивідуальної дії суди розуміють акти ненормативного характеру, які породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані

В какой суд обращаться

Згідно п.3 ч.1 ст.288 КУпАП постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України (http://www.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2747-15), з особливостями, встановленими цим Кодексом. Таким чином, КУпАП передбачаючи право на оскарження постанови до суду, не визначає самого порядку такого оскарження, а відсилає до Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАСУ).  Згідно п.1 ч.1 ст.17 КАСУ компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб"єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб"єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності. Отже, нам точно відомо, що скарга на постанову у вигляді адміністративного позову має розглядатись місцевим загальним судом.
КАСУ слід керуватися також під час вибору місця оскарження постанови – за місцем проживання позивача чи за місцем знаходження одного з відповідачів.

За загальною нормою ч.1 ст.19 КАСУ адміністративні справи вирішуються адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача. Постанова ДАІ про притягнення до адміністративної відповідальності є правовим актом та стосується інтересів конкретної особи (порушника), тобто є актом індивідуальної дії. До правових актів індивідуальної дії належать також рішення (постанови) про притягнення фізичних осіб до адміністративної відповідальності, які прийняті суб"єктами владних повноважень, крім суду (абз.2 п.3 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України №2 від 06.03.2008 http://www.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v0002760-08). Крім того, під правовим актом індивідуальної дії суди розуміють акти ненормативного характеру, які породжують права і обов"язки тільки у того суб"єкта (чи визначеного ними певного кола суб"єктів), якому вони адресовані (Роз’яснення Президії Вищого арбітражного суду України «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов"язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів» 02-5/35 від 26.01.2000 із змінами та доповненнями http://www.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v5_35800-00). Виходячи із викладеного, необхідно керуватися ч.2 ст.19 КАСУ. В ній зазначено, що адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб"єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Отже, адміністративний позов має розглядатися за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача місцевим загальним судом (міським, районним, міськрайонним). Точну назву та адресу конкретного суду можна отримати на сайті «Судова влада України» http://court.gov.ua/

 

Административные дела по обжалованию решений субъектов властных полномочий (т.е. ДАЙ) по привлечению к админответственности (в нашем случае наложению штрафа за нарушение ПДР) должно рассматриваться в районных, районных в городах, городских общих судах, а не в административных судах (важно!).

Исковое заявление можно подавать в суды как по месту нахождения ответчика, так и по месту проживания (прописки) или нахождения в данный момент лиц, подающего иск. Отказ канцелярий судов принимать иски по месту пребывания, а не по месту прописки неправомерен.

 

п.3 ч.1 ст.288 КУпАП

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено… в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд…

 

ч.2. п 3 ст. 17  КАСУ

Компетенція адміністративних судів не поширюється на публічно-правові справи: про накладення адміністративних стягнень

ч.1 п.3 ст. 18 КАСУ

Місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності

ч.2 ст.19 КАСУ

Адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.

 

ПРИМЕЧАНИЕ.

абз.2 п.3 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України №2 від 06.03.2008

До правових актів індивідуальної дії належать також рішення (постанови) про притягнення фізичних осіб до адміністративної відповідальності, які прийняті суб'єктами владних повноважень, крім суду

 

Роз’яснення Президії Вищого арбітражного суду України «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів» 02-5/35 від 26.01.2000 із змінами та доповненнями


Під правовим актом індивідуальної дії суди розуміють акти ненормативного характеру, які породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС