суббота, 24 января 2015 г.

Державна виконавча служба та Державна реєстраційна служба ліквідовуються

В Україні з'являться приватні виконавці, а реєстраційні функції передадуть місцевому самоврядуванню

Державна виконавча служба та Державна реєстраційна служба ліквідовуються. Про це повідомила брифінгу в Будинку Уряду Перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова.
«Ми передаємо повноваження по реалізації державної політики у сфері примусового виконання рішень та у сфері державної реєстрації Міністерству юстиції», - повідомила Наталія Севостьянова, характеризуючи це як проміжний етап реформ.
За словами Першого заступника Міністра, кінцевий етап реформування - «виконання рішень судів буде здійснюватися за змішаною системою: окрім державних виконавців, ми будемо мати приватну виконавчу службу».

Щодо реформування реєстраційної служби, то ці
 функції повинні поступово передаватися до органів місцевого самоврядування «разом з усіма коштами, передбаченими на реалізацію даних функцій, так і з відповідальністю».
«Ми не можемо це зробити одразу, щоб процес не зупинився. Ми вважаємо, що нам необхідно реалізувати цей проект поступово, вибрати декілька областей, та запустити пілотні проекти», - повідомила Наталія Севостьянова.
Перший заступник Міністра повідомила, що допомагають проводити відповідну реорганізацію грузинські експерти, які мають досвід успішної реформ реєстраційної та виконавчої служб Грузії.

Джерело: Урядовий портал

Державна виконавча служба та Державна реєстраційна служба ліквідовуються

В Україні з'являться приватні виконавці, а реєстраційні функції передадуть місцевому самоврядуванню

Державна виконавча служба та Державна реєстраційна служба ліквідовуються. Про це повідомила брифінгу в Будинку Уряду Перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова.
«Ми передаємо повноваження по реалізації державної політики у сфері примусового виконання рішень та у сфері державної реєстрації Міністерству юстиції», - повідомила Наталія Севостьянова, характеризуючи це як проміжний етап реформ.
За словами Першого заступника Міністра, кінцевий етап реформування - «виконання рішень судів буде здійснюватися за змішаною системою: окрім державних виконавців, ми будемо мати приватну виконавчу службу».

Щодо реформування реєстраційної служби, то ці
 функції повинні поступово передаватися до органів місцевого самоврядування «разом з усіма коштами, передбаченими на реалізацію даних функцій, так і з відповідальністю».
«Ми не можемо це зробити одразу, щоб процес не зупинився. Ми вважаємо, що нам необхідно реалізувати цей проект поступово, вибрати декілька областей, та запустити пілотні проекти», - повідомила Наталія Севостьянова.
Перший заступник Міністра повідомила, що допомагають проводити відповідну реорганізацію грузинські експерти, які мають досвід успішної реформ реєстраційної та виконавчої служб Грузії.

Джерело: Урядовий портал

ДАІ Харківщини радить автовласникам пройти обов’язковий технічний контроль


Відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»  термін «техогляд» замінений на обов'язковий технічний контроль. 

Під обов'язковим технічним контролем (ОТК) слід розуміти перевірку технічного стану транспортного засобу на предмет безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Всі обов'язки по проходженню ОТК покладені на суб’єктів господарювання уповноважених на таку перевірку.

Після проходження ОТК транспортного засобу суб’єкт господарювання складає протокол перевірки технічного стану, в якому вказує термін чергового проходження технічного контролю, після чого видає його власнику транспортного засобу.

 Згідно чинного законодавства встановлена періодичність проходження обов’язкового технічного контролю транспортних засобів:

- для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
- для вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
- для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;
- для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.
За вимогою власника обов’язковий технічний контроль транспортного засобу, який зареєстрований в установленому порядку, але не підлягає обов’язковому технічному контролю, проводять за процедурою, визначеною цим Порядком.
Замовник має право вільного вибору виконавця проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу. Обмеження щодо вибору виконавця, зокрема залежно від місця реєстрації транспортного засобу, не допускається.
На території Харківської області налічується 21 суб`єкт підприємницької діяльності, які наділені повноваженнями проводити обов’язковий технічний контроль транспортних засобів, а саме:
-ТОВ"Автотехсервіс"- вул. ВеликаГончарівська, 32, м. Харків;
-ТОВ"АВТО-ЕКСПЕРТС"- вул. Леніна, 67, м. Первомайський, Харківськаобл.;
-ПРАТ"Діамант"- вул. Шевченка, 111-А, м. Харків;
- ПП"Газмеханіка-Сервіс"- пр-т Ілліча, 118 а, м. Харків;
- ТОВ"Випробувальналабораторія"ШАМІР" - вул. Морозова, 11, м. Харків;
- ТОВ"Автодіагностика-2010" Пролетарськешосе, 49, м. Зміїв, Харківськаобл;
- ТОВ"АВТОДІАГНОСТИКА-Х" - вул. Дербенська, 152, м. Харків;
- ФОП"ЖорнокльовА.П." - пр. Московський, 247-Ж, м. Харків;
- ТОВ Фірма"Сигнал" - вул. Щорса, 57, м. Чугуїв, Харківська обл.;
- ТОВФірма"Сигнал"-вул. Кірова, 15, м. Балаклея, Харківськаобл.;
- ТОВФірма"Сигнал" - вул. Чалого, 22, м. Богодухів, Харківськаобл.;
- ТОВ Фірма"Сигнал" - вул. Шмідта, 1Б, м. Ізюм, Харківська обл.;
-ТОВФірма"Сигнал" - вул. Димитрова, 126, сел. Наталіно, Красноградськийр-н, Харківськаобл.;
- ТОВФірма"Сигнал" - вул. Цукрозаводська, 1А, м. Куп'янськ, Харківськаобл.;
-ТОВ"Сигнал-Х" - пров. Севастопольський, 2Б, м. Лозова, Харківськаобл.;
- ТО«²DzТ-ТРАНС" - Мерефянськешосе, 13а, м. Харків;
- ТОВ «ЛТ ГРУПП» - вул. Леніна, 166Б, м. Вовчанськ, Харківська обл.;
- ТОВ «Харків Авто Трейд» - вул. Залізнична, 31, м. Дергачі, Харківська обл.;
- ФОП «Ільченко О.В.» - вул. Вокзальна, 14, смт. Золочів, Харківська обл.;
- Лабораторія з діагностики ПРАТ «Діамант» - вул. Дніпропетровська, 231, м. Мерефа, Харківський р-н, Харківська обл.;
- ТОВ «АВТОНИК» - вул. Дикого, 17А, м. Лозова, Харківська обл..


ДАІ Харківщини радить автовласникам пройти обов’язковий технічний контроль


Відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»  термін «техогляд» замінений на обов'язковий технічний контроль. 

Під обов'язковим технічним контролем (ОТК) слід розуміти перевірку технічного стану транспортного засобу на предмет безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Всі обов'язки по проходженню ОТК покладені на суб’єктів господарювання уповноважених на таку перевірку.

Після проходження ОТК транспортного засобу суб’єкт господарювання складає протокол перевірки технічного стану, в якому вказує термін чергового проходження технічного контролю, після чого видає його власнику транспортного засобу.

 Згідно чинного законодавства встановлена періодичність проходження обов’язкового технічного контролю транспортних засобів:

- для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
- для вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
- для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;
- для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.
За вимогою власника обов’язковий технічний контроль транспортного засобу, який зареєстрований в установленому порядку, але не підлягає обов’язковому технічному контролю, проводять за процедурою, визначеною цим Порядком.
Замовник має право вільного вибору виконавця проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу. Обмеження щодо вибору виконавця, зокрема залежно від місця реєстрації транспортного засобу, не допускається.
На території Харківської області налічується 21 суб`єкт підприємницької діяльності, які наділені повноваженнями проводити обов’язковий технічний контроль транспортних засобів, а саме:
-ТОВ"Автотехсервіс"- вул. ВеликаГончарівська, 32, м. Харків;
-ТОВ"АВТО-ЕКСПЕРТС"- вул. Леніна, 67, м. Первомайський, Харківськаобл.;
-ПРАТ"Діамант"- вул. Шевченка, 111-А, м. Харків;
- ПП"Газмеханіка-Сервіс"- пр-т Ілліча, 118 а, м. Харків;
- ТОВ"Випробувальналабораторія"ШАМІР" - вул. Морозова, 11, м. Харків;
- ТОВ"Автодіагностика-2010" Пролетарськешосе, 49, м. Зміїв, Харківськаобл;
- ТОВ"АВТОДІАГНОСТИКА-Х" - вул. Дербенська, 152, м. Харків;
- ФОП"ЖорнокльовА.П." - пр. Московський, 247-Ж, м. Харків;
- ТОВ Фірма"Сигнал" - вул. Щорса, 57, м. Чугуїв, Харківська обл.;
- ТОВФірма"Сигнал"-вул. Кірова, 15, м. Балаклея, Харківськаобл.;
- ТОВФірма"Сигнал" - вул. Чалого, 22, м. Богодухів, Харківськаобл.;
- ТОВ Фірма"Сигнал" - вул. Шмідта, 1Б, м. Ізюм, Харківська обл.;
-ТОВФірма"Сигнал" - вул. Димитрова, 126, сел. Наталіно, Красноградськийр-н, Харківськаобл.;
- ТОВФірма"Сигнал" - вул. Цукрозаводська, 1А, м. Куп'янськ, Харківськаобл.;
-ТОВ"Сигнал-Х" - пров. Севастопольський, 2Б, м. Лозова, Харківськаобл.;
- ТО«²DzТ-ТРАНС" - Мерефянськешосе, 13а, м. Харків;
- ТОВ «ЛТ ГРУПП» - вул. Леніна, 166Б, м. Вовчанськ, Харківська обл.;
- ТОВ «Харків Авто Трейд» - вул. Залізнична, 31, м. Дергачі, Харківська обл.;
- ФОП «Ільченко О.В.» - вул. Вокзальна, 14, смт. Золочів, Харківська обл.;
- Лабораторія з діагностики ПРАТ «Діамант» - вул. Дніпропетровська, 231, м. Мерефа, Харківський р-н, Харківська обл.;
- ТОВ «АВТОНИК» - вул. Дикого, 17А, м. Лозова, Харківська обл..


Коррупция в ГАИ непобедима - исповедь сотрудника МРЭО



Здравствуйте. Меня зовут Павел, я уже бывший сотрудник МРЭО № 1 г. Донецка. 
Хочу рассказать, про очередного оборотня в погонах и его коррупционной схеме. 
Это подполковник милиции Черных А.А. Начальнике ОРЭО УГАИ ГУМВД Украины в Донецкой области . 

Эту должность он занимал еще при Януковиче и был с ним в приятельских отношениях, когда последний занимал должность главы Облгосадминистрации. Свою должность он занимает многие года, пережил много начальников управлений и ОРЭО, а фактически является «финансовым» руководителем УГАИ ГУМВД Украины в Донецкой области. Он часто и активно, выполнял его поручения. Возил тормозки и конверты. С момента назначения Черныха А.А. на должность, он начал плести свою коррупционную паутину. Начал дарить нужным людям блатные номера с нулями или комбинацией цифр.

 Помогать решать экзамены в МРЭО, были часто случаи отсутствия людей на экзаменах. Инспекторов МРЭО заставлял привозить готовые документы к нему в кабинет где он, с милой улыбкой, вручал их своим знакомым. Постепенно это переросло в настоящий бизнес. Доходило до того, что личный состав МРЭО должен был еженедельно, приносить ему около 8 тысяч гривен. Помимо этого нужно было давать деньги за спец-продукцию, (от 100 до 500 гривен), которую потом МРЭО выдавало. Взял под крыло все автосалоны с условием, что покупателю будут навязывать «качественную и быструю» помощь в регистрации, имея с этого около 800 гривен с автомобиля. В день от него было по 10-25 документов. 

Из группы 30 человек на экзамены, минимум 15 человек «льготников» от Черныха А.А. За сдачу экзамена он заказывал от 100 до 200 у.е. Гос номер с двумя нулями, начинался от 400 у.е. Купить такой номер можно только у него. В складе они лежат, отдельными стопочками. Торгующие организации (Справки счет) — при покупке автомобиля или его продаже оказывают услуги, о составлении договора купли-продаж, так же должны заходить к Черныху А.А. не с пустыми руками. 

Всю свою деятельность, он записывает в блокнот. До начала боевых действий, в Донецке у него был был свой автобизнес, много недвижимости. Сейчас он находится в г.Мариуполь в МРЭО№ 1, где и все УГАИ. Через его «просьбы» и команды высшего руководства, переоформлена большая часть отжатых автомобилей В Донецке и области. Там он установил свои цены: поменять техпаспорт 1200 гривен, «отжатыш» от 1000 уе до 10000 у.е, дубликат В/у 4000 гривен, перерегистрация автомобиля от 4000 тыс. гривен, при этом осмотр транспорта не проводится, протолкнуть человека, через автошколу 10000 гривен (это в/у с нуля). С неугодными и несогласными, с его действиями сотрудниками, он расправлялся довольно подло и цинично. Недавно, согласно его докладной записке от 23.12.2014 уволили около 90 человек, это сотрудники МРЭО г. Торез, Шахтерск, Харцызк, Макеевка, Ясиноватая, Горловка, Енакиево, МРЭО Донецка 1,2,3 которых забыли в зоне АТО с мая месяца. 

С мая нам не платят зарплату, а теперь уволили по п. 6 части 1 статьи 36 КЗОТ, за отказ от перевода на другую территорию. Многих даже не уведомили. Росписей нет. Тем, кто интересовался за перевод, в индивидуальном порядке, предлагал оплатить в его карман от 1000 до 7000 у.е., все зависело от города. А теперь, нам предлагают написать расписки, что мы согласны со всем и тогда, отдадут трудовые книжки. Сфальсифицировали заявления. Неудобным сотрудникам на звонок по переводу, он отвечал брезгливо: сидите и ждите, вам сообщат. Сообщили об увольнении. 

Прямое нарушение КЗОТ. Многие из сотрудников, проработали многие годы и группа людей таких как Черных А.А., а их много (высшее руководство, отдел кадров, бухгалтерия, многие начальники отделов ), исковеркали трудовую книжку и трудовую биографию людям. Дорожный Контроль ищет гаишников, которые возьмут взятку, в размере 50 гривен и не знают , что под носом миллионная коррупционная схема. Стоит только подойти к «помощнику» в МРЭО и он, в доверительной беседе все расскажет, кому дал, за что и куда деньги пошли.

Коррупция в ГАИ непобедима - исповедь сотрудника МРЭО



Здравствуйте. Меня зовут Павел, я уже бывший сотрудник МРЭО № 1 г. Донецка. 
Хочу рассказать, про очередного оборотня в погонах и его коррупционной схеме. 
Это подполковник милиции Черных А.А. Начальнике ОРЭО УГАИ ГУМВД Украины в Донецкой области . 

Эту должность он занимал еще при Януковиче и был с ним в приятельских отношениях, когда последний занимал должность главы Облгосадминистрации. Свою должность он занимает многие года, пережил много начальников управлений и ОРЭО, а фактически является «финансовым» руководителем УГАИ ГУМВД Украины в Донецкой области. Он часто и активно, выполнял его поручения. Возил тормозки и конверты. С момента назначения Черныха А.А. на должность, он начал плести свою коррупционную паутину. Начал дарить нужным людям блатные номера с нулями или комбинацией цифр.

 Помогать решать экзамены в МРЭО, были часто случаи отсутствия людей на экзаменах. Инспекторов МРЭО заставлял привозить готовые документы к нему в кабинет где он, с милой улыбкой, вручал их своим знакомым. Постепенно это переросло в настоящий бизнес. Доходило до того, что личный состав МРЭО должен был еженедельно, приносить ему около 8 тысяч гривен. Помимо этого нужно было давать деньги за спец-продукцию, (от 100 до 500 гривен), которую потом МРЭО выдавало. Взял под крыло все автосалоны с условием, что покупателю будут навязывать «качественную и быструю» помощь в регистрации, имея с этого около 800 гривен с автомобиля. В день от него было по 10-25 документов. 

Из группы 30 человек на экзамены, минимум 15 человек «льготников» от Черныха А.А. За сдачу экзамена он заказывал от 100 до 200 у.е. Гос номер с двумя нулями, начинался от 400 у.е. Купить такой номер можно только у него. В складе они лежат, отдельными стопочками. Торгующие организации (Справки счет) — при покупке автомобиля или его продаже оказывают услуги, о составлении договора купли-продаж, так же должны заходить к Черныху А.А. не с пустыми руками. 

Всю свою деятельность, он записывает в блокнот. До начала боевых действий, в Донецке у него был был свой автобизнес, много недвижимости. Сейчас он находится в г.Мариуполь в МРЭО№ 1, где и все УГАИ. Через его «просьбы» и команды высшего руководства, переоформлена большая часть отжатых автомобилей В Донецке и области. Там он установил свои цены: поменять техпаспорт 1200 гривен, «отжатыш» от 1000 уе до 10000 у.е, дубликат В/у 4000 гривен, перерегистрация автомобиля от 4000 тыс. гривен, при этом осмотр транспорта не проводится, протолкнуть человека, через автошколу 10000 гривен (это в/у с нуля). С неугодными и несогласными, с его действиями сотрудниками, он расправлялся довольно подло и цинично. Недавно, согласно его докладной записке от 23.12.2014 уволили около 90 человек, это сотрудники МРЭО г. Торез, Шахтерск, Харцызк, Макеевка, Ясиноватая, Горловка, Енакиево, МРЭО Донецка 1,2,3 которых забыли в зоне АТО с мая месяца. 

С мая нам не платят зарплату, а теперь уволили по п. 6 части 1 статьи 36 КЗОТ, за отказ от перевода на другую территорию. Многих даже не уведомили. Росписей нет. Тем, кто интересовался за перевод, в индивидуальном порядке, предлагал оплатить в его карман от 1000 до 7000 у.е., все зависело от города. А теперь, нам предлагают написать расписки, что мы согласны со всем и тогда, отдадут трудовые книжки. Сфальсифицировали заявления. Неудобным сотрудникам на звонок по переводу, он отвечал брезгливо: сидите и ждите, вам сообщат. Сообщили об увольнении. 

Прямое нарушение КЗОТ. Многие из сотрудников, проработали многие годы и группа людей таких как Черных А.А., а их много (высшее руководство, отдел кадров, бухгалтерия, многие начальники отделов ), исковеркали трудовую книжку и трудовую биографию людям. Дорожный Контроль ищет гаишников, которые возьмут взятку, в размере 50 гривен и не знают , что под носом миллионная коррупционная схема. Стоит только подойти к «помощнику» в МРЭО и он, в доверительной беседе все расскажет, кому дал, за что и куда деньги пошли.

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС