понедельник, 8 сентября 2014 г.

Отсрочка по срокам уплаты штрафа по Постанове

В случае Вашего обжалования Постановы в УДАЙ, в суд или опротестования факта нарушения в прокуратуру останавливается счетчик на 15 дней, отпущенных для погашения штрафа до вынесения какого-либо решения по Вашему обращению. После получения сведений об оставлении жалобы без удовлетворения (получение Решения суда на руки, ответа из ДАЙ или Прокуратуры) возобновляются повторные 15 дней на оплачивание штрафа

 

ПРИМЕЧАНИЕ. При последовательной процедуре: жалоба в обл.ДАЙ - ответ из обл.ДАЙ – заява в прокуратуру – ответ из прокуратуры – иск в суд – получение решения суда – апелляция на решение суда – получение решения по апелляции, срок оплаты штрафа может растянуться на неопределенное время.

 

Ст. 307 КУпАП. Строки і порядок виконання постанови про  накладення штрафу 
Штраф має  бути  сплачений  порушником  не  пізніш  як  через п'ятнадцять днів з дня  вручення  йому  постанови  про  накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої  постанови  - не пізніш  як  через  п'ятнадцять  днів  з  дня  повідомлення  про залишення скарги або протесту без задоволення.

 

 

2. Жалоба на действия ИДПС в прокуратуру для опротестования.

 

2.1. Право гражданина на обжалование:

 

Ст. 288 КУпАП. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення 
Постанову уповноваженого  органу   (посадової   особи)   про накладення  адміністративного  стягнення  може  бути скасовано або змінено за протестом прокурора керівником відповідного  органу,  а також  незалежно  від  наявності  протесту  прокурора - керівником вищестоящого органу. 
 
Ст. 12 ЗУ Про прокуратуру. Розгляд заяв і скарг 
Прокурор  розглядає  заяви  і  скарги  про   порушення   прав громадян  та юридичних осіб, крім скарг, розгляд яких віднесено до компетенції  суду.
 
2.2. Функции Прокуратуры:
 
Ст. 4 ЗУ Про прокуратуру. Завдання прокурорського нагляду за додержанням законів 
Діяльність  органів  прокуратури  спрямована   на    всемірне утвердження верховенства  закону,  зміцнення  правопорядку  і  має своїм завданням захист від неправомірних посягань:
 2) гарантованих  Конституцією,  іншими  законами  України  та міжнародними правовими актами  соціально-економічних,  політичних, особистих прав і свобод людини та громадянина;
Ст. 6 ЗУ Про прокуратуру. Принципи організації і діяльності прокуратури 

Органи прокуратури України:
     3) захищають  у  межах  своєї  компетенції  права  і  свободи громадян …;
     4) вживають заходів до усунення порушень закону, від  кого  б вони не  виходили,  поновлення  порушених  прав  і  притягнення  у встановленому  законом  порядку  до  відповідальності  осіб,   які допустили ці порушення;
Ст. 19 ЗУ Про прокуратуру. Предмет нагляду за додержанням і застосуванням законів
     Предметом  нагляду  за додержанням і застосуванням законів є: 
 1)   відповідність   актів,  які  видаються  всіма  органами, підприємствами,  установами,  організаціями та посадовими особами, вимогам Конституції України та чинним законам;
 2)    додержання    законів    про   недоторканність   особи, соціально-економічні,  політичні,   особисті   права   і   свободи громадян, захист їх честі і гідності, якщо законом не передбачений інший порядок захисту цих прав;

 Перевірка  виконання   законів  проводиться  за  заявами  та іншими повідомленнями  про  порушення  законності,  що  вимагають прокурорського  реагування

Отсрочка по срокам уплаты штрафа по Постанове

В случае Вашего обжалования Постановы в УДАЙ, в суд или опротестования факта нарушения в прокуратуру останавливается счетчик на 15 дней, отпущенных для погашения штрафа до вынесения какого-либо решения по Вашему обращению. После получения сведений об оставлении жалобы без удовлетворения (получение Решения суда на руки, ответа из ДАЙ или Прокуратуры) возобновляются повторные 15 дней на оплачивание штрафа

 

ПРИМЕЧАНИЕ. При последовательной процедуре: жалоба в обл.ДАЙ - ответ из обл.ДАЙ – заява в прокуратуру – ответ из прокуратуры – иск в суд – получение решения суда – апелляция на решение суда – получение решения по апелляции, срок оплаты штрафа может растянуться на неопределенное время.

 

Ст. 307 КУпАП. Строки і порядок виконання постанови про  накладення штрафу 
Штраф має  бути  сплачений  порушником  не  пізніш  як  через п'ятнадцять днів з дня  вручення  йому  постанови  про  накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої  постанови  - не пізніш  як  через  п'ятнадцять  днів  з  дня  повідомлення  про залишення скарги або протесту без задоволення.

 

 

2. Жалоба на действия ИДПС в прокуратуру для опротестования.

 

2.1. Право гражданина на обжалование:

 

Ст. 288 КУпАП. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення 
Постанову уповноваженого  органу   (посадової   особи)   про накладення  адміністративного  стягнення  може  бути скасовано або змінено за протестом прокурора керівником відповідного  органу,  а також  незалежно  від  наявності  протесту  прокурора - керівником вищестоящого органу. 
 
Ст. 12 ЗУ Про прокуратуру. Розгляд заяв і скарг 
Прокурор  розглядає  заяви  і  скарги  про   порушення   прав громадян  та юридичних осіб, крім скарг, розгляд яких віднесено до компетенції  суду.
 
2.2. Функции Прокуратуры:
 
Ст. 4 ЗУ Про прокуратуру. Завдання прокурорського нагляду за додержанням законів 
Діяльність  органів  прокуратури  спрямована   на    всемірне утвердження верховенства  закону,  зміцнення  правопорядку  і  має своїм завданням захист від неправомірних посягань:
 2) гарантованих  Конституцією,  іншими  законами  України  та міжнародними правовими актами  соціально-економічних,  політичних, особистих прав і свобод людини та громадянина;
Ст. 6 ЗУ Про прокуратуру. Принципи організації і діяльності прокуратури 

Органи прокуратури України:
     3) захищають  у  межах  своєї  компетенції  права  і  свободи громадян …;
     4) вживають заходів до усунення порушень закону, від  кого  б вони не  виходили,  поновлення  порушених  прав  і  притягнення  у встановленому  законом  порядку  до  відповідальності  осіб,   які допустили ці порушення;
Ст. 19 ЗУ Про прокуратуру. Предмет нагляду за додержанням і застосуванням законів
     Предметом  нагляду  за додержанням і застосуванням законів є: 
 1)   відповідність   актів,  які  видаються  всіма  органами, підприємствами,  установами,  організаціями та посадовими особами, вимогам Конституції України та чинним законам;
 2)    додержання    законів    про   недоторканність   особи, соціально-економічні,  політичні,   особисті   права   і   свободи громадян, захист їх честі і гідності, якщо законом не передбачений інший порядок захисту цих прав;

 Перевірка  виконання   законів  проводиться  за  заявами  та іншими повідомленнями  про  порушення  законності,  що  вимагають прокурорського  реагування

Требования к рассмотрению жалоб и сроки ответа по жалобе

Ст. 19 ЗУ Про звернення громадян.  Обов'язки  органів  державної   влади,  місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів  масової  інформації,  їх  керівників  та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг 
 Органи   державної   влади   …,  їх  керівники  та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:
     об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
     у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до 

відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану  постанову;
     на прохання  громадянина  запрошувати   його   на   засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;
     скасовувати або  змінювати оскаржувані рішення  у   випадках, передбачених  законодавством  України,  якщо  вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій,  виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;
     письмово повідомляти  громадянина  про  результати  перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
     вживати заходів  щодо  відшкодування  у встановленому законом порядку матеріальних збитків,  якщо їх було завдано громадянину  в результаті  ущемлення його прав чи законних інтересів,  вирішувати питання про відповідальність  осіб,  з  вини  яких  було  допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін  довести  прийняте  рішення  до  відома  органу   місцевого самоврядування,  трудового  колективу  чи  об'єднання  громадян за місцем проживання громадянина;
     у разі  визнання  заяви  чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
     не допускати  безпідставної  передачі  розгляду заяв чи скарг іншим органам;
     особисто організовувати  та  перевіряти стан розгляду заяв чи скарг  громадян,  вживати  заходів  до  усунення  причин,  що   їх породжують,  систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
     У разі  необхідності  та  за  наявності  можливостей  розгляд звернень громадян покладається  на  посадову  особу  чи  підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань.  Це  положення  не  скасовує  вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті. 



Ст. 20 ЗУ Про звернення громадян. Термін розгляду звернень громадян 
Звернення розглядаються і  вирішуються  у  термін  не  більше одного  місяця  від  дня їх надходження,  а ті,  які не потребують додаткового вивчення,  - невідкладно,  але не пізніше  п'ятнадцяти днів  від  дня  їх  отримання.  Якщо  в  місячний  термін вирішити порушені у  зверненні  питання  неможливо,  керівник  відповідного органу,  підприємства,  установи,  організації  або його заступник встановлюють  необхідний  термін  для  його   розгляду,   про   що повідомляється  особі,  яка подала звернення.  При цьому загальний термін  вирішення  питань,  порушених   у   зверненні,   не   може перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина  термін  розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян,  які  мають  встановлені   законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

Ст. 292 КУпАП. Строк розгляду скарги і протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення 

Скарга і протест на постанову по справі  про  адміністративне правопорушення  розглядаються  правомочними  органами  (посадовими особами) в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо  інше  не встановлено законами України.

 

 Порядок регистрации обращений

 

п. 3.2. Наказа МВС №1177 от 10.10.2004

Усі звернення,  що надійшли  від  громадян,  мають  бути зареєстровані  в  підрозділах документального забезпечення органів внутрішніх справ у день їх надходження.

 


ПРИМЕЧАНИЕ. По моему мнению, наиболее правильный путь – направить жалобу заказным письмом с уведомлением (это и дата почтового отправления на почтовом формуляре и документальное подтверждение получения жалобы адресатом)

Требования к рассмотрению жалоб и сроки ответа по жалобе

Ст. 19 ЗУ Про звернення громадян.  Обов'язки  органів  державної   влади,  місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів  масової  інформації,  їх  керівників  та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг 
 Органи   державної   влади   …,  їх  керівники  та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:
     об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
     у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до 

відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану  постанову; 
     на прохання  громадянина  запрошувати   його   на   засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;
     скасовувати або  змінювати оскаржувані рішення  у   випадках, передбачених  законодавством  України,  якщо  вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій,  виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;
     письмово повідомляти  громадянина  про  результати  перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
     вживати заходів  щодо  відшкодування  у встановленому законом порядку матеріальних збитків,  якщо їх було завдано громадянину  в результаті  ущемлення його прав чи законних інтересів,  вирішувати питання про відповідальність  осіб,  з  вини  яких  було  допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін  довести  прийняте  рішення  до  відома  органу   місцевого самоврядування,  трудового  колективу  чи  об'єднання  громадян за місцем проживання громадянина;
     у разі  визнання  заяви  чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
     не допускати  безпідставної  передачі  розгляду заяв чи скарг іншим органам;
     особисто організовувати  та  перевіряти стан розгляду заяв чи скарг  громадян,  вживати  заходів  до  усунення  причин,  що   їх породжують,  систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
     У разі  необхідності  та  за  наявності  можливостей  розгляд звернень громадян покладається  на  посадову  особу  чи  підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань.  Це  положення  не  скасовує  вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті. 



Ст. 20 ЗУ Про звернення громадян. Термін розгляду звернень громадян 
Звернення розглядаються і  вирішуються  у  термін  не  більше одного  місяця  від  дня їх надходження,  а ті,  які не потребують додаткового вивчення,  - невідкладно,  але не пізніше  п'ятнадцяти днів  від  дня  їх  отримання.  Якщо  в  місячний  термін вирішити порушені у  зверненні  питання  неможливо,  керівник  відповідного органу,  підприємства,  установи,  організації  або його заступник встановлюють  необхідний  термін  для  його   розгляду,   про   що повідомляється  особі,  яка подала звернення.  При цьому загальний термін  вирішення  питань,  порушених   у   зверненні,   не   може перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина  термін  розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян,  які  мають  встановлені   законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

Ст. 292 КУпАП. Строк розгляду скарги і протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення 

Скарга і протест на постанову по справі  про  адміністративне правопорушення  розглядаються  правомочними  органами  (посадовими особами) в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо  інше  не встановлено законами України.

 

 Порядок регистрации обращений

 

п. 3.2. Наказа МВС №1177 от 10.10.2004

Усі звернення,  що надійшли  від  громадян,  мають  бути зареєстровані  в  підрозділах документального забезпечення органів внутрішніх справ у день їх надходження.

 


ПРИМЕЧАНИЕ. По моему мнению, наиболее правильный путь – направить жалобу заказным письмом с уведомлением (это и дата почтового отправления на почтовом формуляре и документальное подтверждение получения жалобы адресатом)

Порядок подачи и форма обжалования

Ст. 5 ЗУ Про звернення громадян. Вимоги до звернення 
Звернення адресуються  органам  державної  влади  … або посадовим особам,  до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
 У зверненні має бути зазначено прізвище,  ім'я,  по батькові, місце  проживання громадянина,  викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може   бути   усним   (викладеним   громадянином  і записаним посадовою особою на особистому  прийомі)  чи  письмовим, надісланим  поштою  або  переданим  громадянином  до  відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення   повинно   бути    підписано    заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих  вимог,  повертається заявникові  з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів  від  дня  його  надходження,  крім  випадків,   передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Ст. 6. Мова звернень і рішень та відповідей на них 
Громадяни мають  право звертатися до органів державної влади, місцевого  самоврядування,   підприємств,   установ,   організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян,  посадових  осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.
Ст. 8.Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню 
Письмове звернення   без   зазначення  місця  проживання,  не підписане автором (авторами),  а також  таке,  з  якого  неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і  тим  же  органом від  одного  і того ж громадянина з одного і того ж питання,  якщо перше вирішено по суті,  а також ті  звернення,  терміни  розгляду яких  передбачено  статтею  17  цього  Закону

 

п. 2.2. Наказа МВС №1177 от 10.10.2004
У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання громадянина,  а також викладено  суть  порушеного питання.  Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки,  розбірливо і чітко,  підписано автором (групою авторів), із зазначенням дати.
 Звернення, оформлене без дотримання цих  вимог,  повертається авторові з відповідними роз'ясненнями в термін не пізніш ніж через десять днів від дня його надходження,  крім випадків, передбачених частинами  першою та другою статті 7 Закону України "Про звернення громадян".  

Письмове звернення  без  зазначення  місця   проживання,   не підписане  автором  (авторами),  а  також таке,  з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Порядок подачи и форма обжалования

Ст. 5 ЗУ Про звернення громадян. Вимоги до звернення 
Звернення адресуються  органам  державної  влади  … або посадовим особам,  до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
 У зверненні має бути зазначено прізвище,  ім'я,  по батькові, місце  проживання громадянина,  викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може   бути   усним   (викладеним   громадянином  і записаним посадовою особою на особистому  прийомі)  чи  письмовим, надісланим  поштою  або  переданим  громадянином  до  відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення   повинно   бути    підписано    заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих  вимог,  повертається заявникові  з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів  від  дня  його  надходження,  крім  випадків,   передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Ст. 6. Мова звернень і рішень та відповідей на них 
Громадяни мають  право звертатися до органів державної влади, місцевого  самоврядування,   підприємств,   установ,   організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян,  посадових  осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.
Ст. 8.Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню 
Письмове звернення   без   зазначення  місця  проживання,  не підписане автором (авторами),  а також  таке,  з  якого  неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і  тим  же  органом від  одного  і того ж громадянина з одного і того ж питання,  якщо перше вирішено по суті,  а також ті  звернення,  терміни  розгляду яких  передбачено  статтею  17  цього  Закону

 

п. 2.2. Наказа МВС №1177 от 10.10.2004
У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання громадянина,  а також викладено  суть  порушеного питання.  Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки,  розбірливо і чітко,  підписано автором (групою авторів), із зазначенням дати.
 Звернення, оформлене без дотримання цих  вимог,  повертається авторові з відповідними роз'ясненнями в термін не пізніш ніж через десять днів від дня його надходження,  крім випадків, передбачених частинами  першою та другою статті 7 Закону України "Про звернення громадян".  

Письмове звернення  без  зазначення  місця   проживання,   не підписане  автором  (авторами),  а  також таке,  з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС