вторник, 19 августа 2014 г.

(ВИДЕО) Люстрация действует, снимать милицию можно только с разрешения начальника УВД области

Люстрация действует, снимать милицию можно только с разрешения начальника УВД области



Вчера, во время нашего общения с сотрудниками миграционной службы возник конфликт. На место была вызвана следственно оперативная группа.  Вот такое чудо нас встретило.




(ВИДЕО) Люстрация действует, снимать милицию можно только с разрешения начальника УВД области

Люстрация действует, снимать милицию можно только с разрешения начальника УВД области



Вчера, во время нашего общения с сотрудниками миграционной службы возник конфликт. На место была вызвана следственно оперативная группа.  Вот такое чудо нас встретило.




Борьба с паспортным столом ГМС - загранпаспорт (ВИДЕО)

Я уже говорил, что во время наших (боевых) диалогов с ГСМ мы написали заявление в милицию, но забыл упомянуть, что к нам так же подъехали СМИ, вот один из видео сюжетов снятых нашими друзьями - Харьков 057 :






Борьба с паспортным столом ГМС - загранпаспорт (ВИДЕО)

Я уже говорил, что во время наших (боевых) диалогов с ГСМ мы написали заявление в милицию, но забыл упомянуть, что к нам так же подъехали СМИ, вот один из видео сюжетов снятых нашими друзьями - Харьков 057 :






Борьба с паспортным столом ГМС - загранпаспорт (ОБРАЗЕЦ ЗАЯВЛЕНИЯ)

Как я уже говорил в своем блоге я продолжу освящение Борьбы с ГМС (незаконные платежи).


Итак начнем. Я уже говорил, что вчера мы написали заявление в милицию по факту отказа в приеме документов для оформления загранпаспорта. Сегодня посетила идея, а не подключить ли к этому делу прокуратуру. Далее читаем:


Прокурору Харківськії області
державному раднику юстиції 2 класу
Синчук Василь Людвигович
вул. Б. Хмельницького, 4, м. Харків, 61050

Потерпілого - ...............................................


ПОВІДОМЛЕННЯ
про вчинення кримінального правопорушення
службовою особою Секторацентралізованого оформлення
документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. в особі інспектора Прожога Лариси Петрівна

            Я, .............................., виступаючи як ПОТЕРПІЛА (тем кто не в курсе, оформлял не я, а наша хорошая знакомая) згідно до ст.ст. 55, 60 КПК України, повідомляю Вас, про скоєння протиправних дій проти мене зі сторони службової (посадової) особи Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. (далі – ДМС). в особі інспектора Прожога Лариси Петрівна

18 серпня 2014року, в порядку визначеному Законом України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України» (Надалі за текстом – Закон) та Правилами оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон і проїзного документа дитини, їх тимчасового затримання та вилучення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.1995 року № 231 (Далі – Правила), я особисто звернулась  до Секторацентралізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. за адресою: м.Харків, просп. Правди, 5 та подала всі документи, необхідні для оформлення і отримання паспорта громадянина України для тимчасових поїздок за кордон:
1.                  квитанцію про сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від його сплати;
2.                  заяву-анкету встановленого зразка;
3.                  паспорт громадянина України (після прийняття документів повертається);
4.                  копію виданої податковим органом довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
5.                  дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см.

Але  посадовою (службовою) особою ДМС в особі інспектора Прожога Лариси Петрівни в оформленні та видачі паспорту громадянина України для виїзду за кордон мені було незаконно відмовлено, через несплату мною додаткових платежів, а саме 87,15 грн., нібито, за послуги ДМС, та 120 грн. – нібито за бланк паспорту, що є неправомірним.
На такі вимоги я заперечила, посилаючись на норми Правил, зазначивши, що такі вимоги не містяться в Правилах і ними не передбачені, і додатково зазначив, що я сумлінно виконала усі вимоги Правил, які покладаються на громадянина щодо подачі відповідного переліку необхідних документів і намагаюся їх подати в порядку діючих Правил, крім цього, я звернула увагу  на те, що з приводу суперечок про зобов'язання плати двох платежів, а саме за послуги 87грн. 15коп. і за бланк Паспорти 120грн. 00коп. є відповідне рішення Верховного суду України від 3 грудня 2013.
До об’єктів справляння державного мита належить, зокрема, державне мито за видачу громадянам України закордонного паспорта на право виїзду за кордон або продовження строку його дії у розмірі 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян – 10х17 грн (статті 2, 3 Декрету).
Разом з цим у пункті 27 розділу І Переліку визначено розмір плати за оформлення та видачу паспорта громадянина України для виїзду за кордон, що становить 87 грн 15 коп.

Таким чином, сплата установленого Декретом державного мита покриває вартість витрат, пов’язаних із учиненням відповідачем дій щодо видачі громадянам України закордонного паспорта на право виїзду за кордон (у тому числі й вартість бланка). Тому він не вправі вимагати повторної оплати тих самих дій (послуг) на підставі іншого нормативно-правового акта. 

Крім того, колегія суддів погоджується з думкою касаційного суду щодо неправомірності дій відповідача стосовно його вимог зі сплати вартості бланка паспорта у зв’язку з тим, що в Порядку, на який він посилався на обґрунтування їх правомірності, не встановлено розмір такого відшкодування, не передбачають його й Правила.

Виходячи з цього, відповідно до статті 2 Закону України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України», саме паспорт громадянина України для виїзду за кордон надає громадянину України право на виїзд з України.

Тому, враховуючи той факт, що у громадянина може не бути грошей та / або бажання на замовлення будь-яких платних послуг, то вимоги суб'єкта владних повноважень про замовлення та оплату платних послуг можна кваліфікувати як нав'язування вищезазначених послуг, порушення прав людини і норм Конституції України, в зв'язку з чим людина не в змозі реалізувати своє право вільно покинути територію України не маючи паспорта громадянина України для виїзду за кордон, яким таке право безпосередньо надається державою. Це також призводить до того, що громадяни мають не рівні права і свободи та мають деякі обмеження за ознаками майнового стану, тому як громадяни, що мають гроші можуть платити певні платні послуги, необхідні ГМС України та відповідно можуть мати право вільно виїхати з України, а ті , у кого грошей немає, позбавлені права вільно виїхати з України.

Оскільки будь-яких встановлених Законом обмежень щодо свободи мого пересування не існує, внаслідок викладених дій  інспектораПрожога Лариси Петрівни:
- я фактично позбавлена права вільно залишити територію України, невід’ємно закріпленого ст. 33 Конституції України;
- було порушено чинне законодавство України та рішення ВСУ від 03.12.2013 року (в додатку);
тобто мені спричинено істотну немайнову шкоду, яка, крім того має загальні суспільно-небезпечні наслідки, оскільки неправомірні дії інспектора Прожога Лариси Петрівни  окрім мене, продовжуються і зараз, відносно інших громадян міста та області.
            Такі протиправні дії, службової особи інспектора Прожога Лариси Петрівни  Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. - органу виконавчої влади, вчинені ними свідомо, умисно із використанням свого службового становища та всупереч інтересам служби, утворюють закінчений склад кримінального правопорушення, що передбачене ч. 1 ст. 364 КК України.

Окрім того, хочу зазначити, що з приводу сплати додаткових платежів існує постанова Верховного суду України від 3 грудня 2013 р. у справі №21-416а13, в якій сказано, що сплата установленного Декретом державного мита покриває вартість витрат, пов’язаних з учиненням органами ДМС України дій щодо видачі Громадянам України закордонного паспорту на право виїзду за кордон (у тому числі і вартість бланка). Тому орган ДМС України не вправі вимагати повторної оплати тих самих дій (послуг) на підставі іншого нормативно-правового акту.
Рішення ВСУ відповідно до ст. 244-2 КАСУ є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначені норми права, та для всіх судів України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, установлену законом.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст. 55, 60, 214 КПК України,
ПРОШУ:
1.      Внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про вчинення службової особи інспектора Прожога Лариси Петрівни  Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. кримінального правопорушення, що передбачене ч. 1 ст. 364 КК України та розпочати досудове розслідування.
2.      Внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про вчинення службової особи інспектора Прожога Лариси Петрівни  Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. кримінального правопорушення, що передбачене ч. 2 ст. 382 КК України та розпочати досудове розслідування.
3.      Видати мені пам’ятку потерпілого та повідомити мене письмово у встановленому законом порядку та строк про початок кримінального провадження та закінчення досудового розслідування вказаних злочинів.

Додатки:

1.      Копія постанови Верховного Суда України від 03.12.2013 р. з роз’ясненням застосування норм Закону та Правил.

Надеюсь Вам пригодится этот образец и Вы так же будете отстаивать свои права.

Борьба с паспортным столом ГМС - загранпаспорт (ОБРАЗЕЦ ЗАЯВЛЕНИЯ)

Как я уже говорил в своем блоге я продолжу освящение Борьбы с ГМС (незаконные платежи).


Итак начнем. Я уже говорил, что вчера мы написали заявление в милицию по факту отказа в приеме документов для оформления загранпаспорта. Сегодня посетила идея, а не подключить ли к этому делу прокуратуру. Далее читаем:


Прокурору Харківськії області
державному раднику юстиції 2 класу
Синчук Василь Людвигович
вул. Б. Хмельницького, 4, м. Харків, 61050

Потерпілого - ...............................................


ПОВІДОМЛЕННЯ
про вчинення кримінального правопорушення
службовою особою Сектора централізованого оформлення
документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. в особі інспектора Прожога Лариси Петрівна

            Я, .............................., виступаючи як ПОТЕРПІЛА (тем кто не в курсе, оформлял не я, а наша хорошая знакомая) згідно до ст.ст. 55, 60 КПК України, повідомляю Вас, про скоєння протиправних дій проти мене зі сторони службової  (посадової) особи Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. (далі – ДМС). в особі інспектора Прожога Лариси Петрівна

18 серпня 2014 року, в порядку визначеному Законом України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України» (Надалі за текстом – Закон) та Правилами оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон і проїзного документа дитини, їх тимчасового затримання та вилучення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.1995 року № 231 (Далі – Правила), я особисто звернулась  до Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. за адресою: м.Харків, просп. Правди, 5 та подала всі документи, необхідні для оформлення і отримання паспорта громадянина України для тимчасових поїздок за кордон:
1.                  квитанцію про сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від його сплати;
2.                  заяву-анкету встановленого зразка;
3.                  паспорт громадянина України (після прийняття документів повертається);
4.                  копію виданої податковим органом довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
5.                  дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см.

Але  посадовою (службовою) особою ДМС в особі інспектора Прожога Лариси Петрівни в оформленні та видачі паспорту громадянина України для виїзду за кордон мені було незаконно відмовлено, через несплату мною додаткових платежів, а саме 87,15 грн., нібито, за послуги ДМС, та 120 грн. – нібито за бланк паспорту, що є неправомірним.
На такі вимоги я заперечила, посилаючись на норми Правил, зазначивши, що такі вимоги не містяться в Правилах і ними не передбачені, і додатково зазначив, що я сумлінно виконала усі вимоги Правил, які покладаються на громадянина щодо подачі відповідного переліку необхідних документів і намагаюся їх подати в порядку діючих Правил, крім цього, я звернула увагу  на те, що з приводу суперечок про зобов'язання плати двох платежів, а саме за послуги 87грн. 15коп. і за бланк Паспорти 120грн. 00коп. є відповідне рішення Верховного суду України від 3 грудня 2013.
До об’єктів справляння державного мита належить, зокрема, державне мито за видачу громадянам України закордонного паспорта на право виїзду за кордон або продовження строку його дії у розмірі 10 неоподаткованих мінімумів доходів громадян – 10х17 грн (статті 2, 3 Декрету).
Разом з цим у пункті 27 розділу І Переліку визначено розмір плати за оформлення та видачу паспорта громадянина України для виїзду за кордон, що становить 87 грн 15 коп.

Таким чином, сплата установленого Декретом державного мита покриває вартість витрат, пов’язаних із учиненням відповідачем дій щодо видачі громадянам України закордонного паспорта на право виїзду за кордон (у тому числі й вартість бланка). Тому він не вправі вимагати повторної оплати тих самих дій (послуг) на підставі іншого нормативно-правового акта. 

Крім того, колегія суддів погоджується з думкою касаційного суду щодо неправомірності дій відповідача стосовно його вимог зі сплати вартості бланка паспорта у зв’язку з тим, що в Порядку, на який він посилався на обґрунтування їх правомірності, не встановлено розмір такого відшкодування, не передбачають його й Правила.

Виходячи з цього, відповідно до статті 2 Закону України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України», саме паспорт громадянина України для виїзду за кордон надає громадянину України право на виїзд з України.

Тому, враховуючи той факт, що у громадянина може не бути грошей та / або бажання на замовлення будь-яких платних послуг, то вимоги суб'єкта владних повноважень про замовлення та оплату платних послуг можна кваліфікувати як нав'язування вищезазначених послуг, порушення прав людини і норм Конституції України, в зв'язку з чим людина не в змозі реалізувати своє право вільно покинути територію України не маючи паспорта громадянина України для виїзду за кордон, яким таке право безпосередньо надається державою. Це також призводить до того, що громадяни мають не рівні права і свободи та мають деякі обмеження за ознаками майнового стану, тому як громадяни, що мають гроші можуть платити певні платні послуги, необхідні ГМС України та відповідно можуть мати право вільно виїхати з України, а ті , у кого грошей немає, позбавлені права вільно виїхати з України.

Оскільки будь-яких встановлених Законом обмежень щодо свободи мого пересування не існує, внаслідок викладених дій  інспектора Прожога Лариси Петрівни:
- я фактично позбавлена права вільно залишити територію України, невід’ємно закріпленого ст. 33 Конституції України;
- було порушено чинне законодавство України та рішення ВСУ від 03.12.2013 року (в додатку);
тобто мені спричинено істотну немайнову шкоду, яка, крім того має загальні суспільно-небезпечні наслідки, оскільки неправомірні дії інспектора Прожога Лариси Петрівни  окрім мене, продовжуються і зараз, відносно інших громадян міста та області.
            Такі протиправні дії, службової особи інспектора Прожога Лариси Петрівни  Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. - органу виконавчої влади, вчинені ними свідомо, умисно із використанням свого службового становища та всупереч інтересам служби, утворюють закінчений склад кримінального правопорушення, що передбачене ч. 1 ст. 364 КК України.

Окрім того, хочу зазначити, що з приводу сплати додаткових платежів існує постанова Верховного суду України від 3 грудня 2013 р. у справі №21-416а13, в якій сказано, що сплата установленного Декретом державного мита покриває вартість витрат, пов’язаних з учиненням органами ДМС України дій щодо видачі Громадянам України закордонного паспорту на право виїзду за кордон (у тому числі і вартість бланка). Тому орган ДМС України не вправі вимагати повторної оплати тих самих дій (послуг) на підставі іншого нормативно-правового акту.
Рішення ВСУ відповідно до ст. 244-2 КАСУ є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначені норми права, та для всіх судів України. Невиконання судових рішень тягне за собою відповідальність, установлену законом.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст. 55, 60, 214 КПК України,
ПРОШУ:
1.      Внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про вчинення службової особи інспектора Прожога Лариси Петрівни  Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. кримінального правопорушення, що передбачене ч. 1 ст. 364 КК України та розпочати досудове розслідування.
2.      Внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про вчинення службової особи інспектора Прожога Лариси Петрівни  Сектора централізованого оформлення документів №2 ГУ Державної Міграційної Служби України в Харківській обл. кримінального правопорушення, що передбачене ч. 2 ст. 382 КК України та розпочати досудове розслідування.
3.      Видати мені пам’ятку потерпілого та повідомити мене письмово у встановленому законом порядку та строк про початок кримінального провадження та закінчення досудового розслідування вказаних злочинів.

Додатки:

1.      Копія постанови Верховного Суда України від 03.12.2013 р. з роз’ясненням застосування норм Закону та Правил.

Надеюсь Вам пригодится этот образец и Вы так же будете отстаивать свои права.

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС