суббота, 6 сентября 2014 г.

Мрази ДПС взломали авто

Мрази ДПС взломали авто / Russian police broke into the car



Мрази ДПС взломали авто

Мрази ДПС взломали авто / Russian police broke into the car



Сроки обжалования для отмены Постановления

В случае составления протокола по админнарушениям, попадающим под подведомственность судов (см. ст.221, 222 КУпАП), то в день нарушения или на следующий необходимо направить жалобу на действия сотрудника ГАИ, составившего протокол, руководителю соответствующего подразделения ГАИ или УГАИ региона (копию в Департамент), чтобы жалоба была получена в 3-х дневный срок. В жалобе указывать на несоответствия и просить закрыть делопроизводство  по административному правонарушению.
Срочность необходима для того, чтобы админпротокол не успел уйти в суд раньше, чем жалобу рассмотрят. Даже если жалобу, в итоге, не удовлетворят, но отправка дела в суд будет на какое-то время задержана, пока её будут рассматривать, - это уже принесёт свою пользу. Согласно ст.38 КУпАП, административное взыскание не может быть наложено позднее 3-х месяцев со дня нарушения. Если дело в этот срок рассмотреть не успели, то наложить административное взыскание нельзя (ст. 38 КУпАП).

Ст. 38 КУпАП. Строки накладення адміністративного стягнення
Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення

Ст. 288 КУпАП. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення 
 Скарга,  що   надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до цієї статті її розглядати.

В рассматриваемом случае (при выдаче Постановы на дороге ИДПС) нужно обязательно подать жалобу в 10-дневный срок после получения постановы на руки:

ст.289 КУпАП

Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Жалобу можно занести в орган ДАЙ, в который обращаетесь, зарегистрировав в канцелярии или в дежурной части (админпрактике) и обязательно поставив штампик с входящим номером и датой или должность, ФИО и подпись того, кто принял у Вас обращение, на своей копии . Или направить в ДАЙ заказным письмом с уведомлением, при этом почтовая квитанция при отсылке или почтовый штемпель на конверте будет являться подтверждением соблюдения сроков подачи жалобы.

В дополнение:
В случае отрицательного ответа от УГАИ, подаем жалобу в Департамент ГАИ и/или иск в суд.
В этом случае требуем восстановить (продлить) сроки обжалования с даты получения ответа от УГАИ на основании их ответа и конверта (прикладываем к  заявлению).
Обоснование:
ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА  від 24 червня 1988 року N 6  (в редакції від 25 травня 1998 року).
4. Роз'яснити судам, що передбачений ст. 289 КпАП України десятиденний строк оскарження постанови застосовується і в тому випадку, коли відповідно до ст. 288 цього Кодексу постанова про адміністративне правопорушення оскаржувалася до виконкому відповідної Ради або до вищестоящого органу (посадової особи). У цьому разі строк обчислюється з наступного дня після прийняття рішення по скарзі цим органом (посадовою особою).
 
В наиболее общем случае, который только косвенно может относиться к рассматриваемому вопросу, Законом об обращении граждан устанавливается срок обжалования в течение одного года (тут, кстати, имеет смысл говорить о том, когда вы узнали о наложении на Вас админвзыскания, т.е.  Постановы. Это может быть "письмо счастья", которое как-будто до Вас не дошло и др. взыскания, о которых Вы внезапно узнали при операциях с авто при прохождении ТО, продаже, переоформлении):
Ст. 17 ЗУ Про звернення громадян. Термін подання скарги 
Скарга на  рішення,  що  оскаржувалось,  може  бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня  протягом  одного  року  з моменту  його  прийняття,  але  не  пізніше  одного  місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням.  Скарги,  подані  з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.
Пропущений з поважної причини  термін  може  бути  поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

Рішення вищого державного органу,  який розглядав  скаргу,  в разі  незгоди  з  ним  громадянина  може  бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.

Сроки обжалования для отмены Постановления

В случае составления протокола по админнарушениям, попадающим под подведомственность судов (см. ст.221, 222 КУпАП), то в день нарушения или на следующий необходимо направить жалобу на действия сотрудника ГАИ, составившего протокол, руководителю соответствующего подразделения ГАИ или УГАИ региона (копию в Департамент), чтобы жалоба была получена в 3-х дневный срок. В жалобе указывать на несоответствия и просить закрыть делопроизводство  по административному правонарушению.
Срочность необходима для того, чтобы админпротокол не успел уйти в суд раньше, чем жалобу рассмотрят. Даже если жалобу, в итоге, не удовлетворят, но отправка дела в суд будет на какое-то время задержана, пока её будут рассматривать, - это уже принесёт свою пользу. Согласно ст.38 КУпАП, административное взыскание не может быть наложено позднее 3-х месяцев со дня нарушения. Если дело в этот срок рассмотреть не успели, то наложить административное взыскание нельзя (ст. 38 КУпАП).

Ст. 38 КУпАП. Строки накладення адміністративного стягнення
Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення

Ст. 288 КУпАП. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення 
 Скарга,  що   надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до цієї статті її розглядати.

В рассматриваемом случае (при выдаче Постановы на дороге ИДПС) нужно обязательно подать жалобу в 10-дневный срок после получения постановы на руки:

ст.289 КУпАП

Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Жалобу можно занести в орган ДАЙ, в который обращаетесь, зарегистрировав в канцелярии или в дежурной части (админпрактике) и обязательно поставив штампик с входящим номером и датой или должность, ФИО и подпись того, кто принял у Вас обращение, на своей копии . Или направить в ДАЙ заказным письмом с уведомлением, при этом почтовая квитанция при отсылке или почтовый штемпель на конверте будет являться подтверждением соблюдения сроков подачи жалобы.

В дополнение:
В случае отрицательного ответа от УГАИ, подаем жалобу в Департамент ГАИ и/или иск в суд.
В этом случае требуем восстановить (продлить) сроки обжалования с даты получения ответа от УГАИ на основании их ответа и конверта (прикладываем к  заявлению).
Обоснование:
ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА  від 24 червня 1988 року N 6  (в редакції від 25 травня 1998 року).
4. Роз'яснити судам, що передбачений ст. 289 КпАП України десятиденний строк оскарження постанови застосовується і в тому випадку, коли відповідно до ст. 288 цього Кодексу постанова про адміністративне правопорушення оскаржувалася до виконкому відповідної Ради або до вищестоящого органу (посадової особи). У цьому разі строк обчислюється з наступного дня після прийняття рішення по скарзі цим органом (посадовою особою).
 
В наиболее общем случае, который только косвенно может относиться к рассматриваемому вопросу, Законом об обращении граждан устанавливается срок обжалования в течение одного года (тут, кстати, имеет смысл говорить о том, когда вы узнали о наложении на Вас админвзыскания, т.е.  Постановы. Это может быть "письмо счастья", которое как-будто до Вас не дошло и др. взыскания, о которых Вы внезапно узнали при операциях с авто при прохождении ТО, продаже, переоформлении):
Ст. 17 ЗУ Про звернення громадян. Термін подання скарги 
Скарга на  рішення,  що  оскаржувалось,  може  бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня  протягом  одного  року  з моменту  його  прийняття,  але  не  пізніше  одного  місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням.  Скарги,  подані  з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.
Пропущений з поважної причини  термін  може  бути  поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

Рішення вищого державного органу,  який розглядав  скаргу,  в разі  незгоди  з  ним  громадянина  може  бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.

Жалоба на действия ИДПС в областное В(У)ДАІ или в Департамент Державтоінспекції МВС для отмены Постановы.

1.1. Право водителя на обжалование:

 

Ст. 288 КУпАП. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення 
Постанову по справі про адміністративне  правопорушення  може бути оскаржено:
3) постанову іншого органу (посадової особи)  про  накладення адміністративного  стягнення  -  у  вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі)… 
Скарга  подається  в  орган  (посадовій  особі),  який  виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо  інше не  встановлено  законодавством  України.  Скарга,  що   надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до цієї статті її розглядати. 

 

Ст. 1 ЗУ Про звернення громадян

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, …    відповідно    до    їх функціональних   обов'язків   із   зауваженнями,  скаргами    та пропозиціями, що стосуються їх статутної  діяльності,  заявою  або клопотанням   щодо   реалізації    своїх    соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та  скаргою  про їх порушення.

Ст. 4 ЗУ Про звернення громадян.  Рішення,  дії  (бездіяльність),  які  можуть  бути оскаржені 
До рішень,  дій  (бездіяльності),  які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: 
порушено права і  законні  інтереси  чи  свободи  громадянина (групи громадян);

створено перешкоди для здійснення громадянином  його  прав  і законних інтересів чи свобод;

незаконно покладено на громадянина які-небудь  обов'язки  або його незаконно притягнуто до відповідальності.

 

п. 1.3. Наказа МВС №1177 от 10.10.2004

Громадяни України  мають  право  звернутися  до  органів внутрішніх  справ,  їх  керівників  із  зауваженнями,  скаргами та пропозиціями,  що стосуються їх статутної діяльності,  заявами або клопотаннями    про    реалізацію   своїх   соціально-економічних, політичних та особистих прав і  законних  інтересів,  а  також  зі скаргами про їх порушення.

п. 1.6. До звернень громадян відносять викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження),  заяви (клопотання) і скарги. Під термінами "пропозиція", "заява", "скарга" слід розуміти:
     
"заява" (клопотання)  -  звернення  громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією  та чинним  законодавством  їх  прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в  діяльності  органів внутрішніх справ,  посадових осіб,  а також висловлення думки щодо поліпшення  їх  діяльності.  Клопотання  -  письмове  звернення  з проханням  про  визнання  за особою відповідного статусу,  прав чи свобод тощо;

 "скарга" - звернення з вимогою про поновлення прав  і  захист законних  інтересів  громадян,  порушених  діями  (бездіяльністю), рішеннями державних  органів,  органів  місцевого  самоврядування, установ,  організацій,  об'єднань громадян, підприємств, посадових осіб.

Жалоба на действия ИДПС в областное В(У)ДАІ или в Департамент Державтоінспекції МВС для отмены Постановы.

1.1. Право водителя на обжалование:

 

Ст. 288 КУпАП. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення 
Постанову по справі про адміністративне  правопорушення  може бути оскаржено:
3) постанову іншого органу (посадової особи)  про  накладення адміністративного  стягнення  -  у  вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі)… 
Скарга  подається  в  орган  (посадовій  особі),  який  виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо  інше не  встановлено  законодавством  України.  Скарга,  що   надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до цієї статті її розглядати. 

 

Ст. 1 ЗУ Про звернення громадян

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, …    відповідно    до    їх функціональних   обов'язків   із   зауваженнями,  скаргами    та пропозиціями, що стосуються їх статутної  діяльності,  заявою  або клопотанням   щодо   реалізації    своїх    соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та  скаргою  про їх порушення.

Ст. 4 ЗУ Про звернення громадян.  Рішення,  дії  (бездіяльність),  які  можуть  бути оскаржені 
До рішень,  дій  (бездіяльності),  які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: 
порушено права і  законні  інтереси  чи  свободи  громадянина (групи громадян);

створено перешкоди для здійснення громадянином  його  прав  і законних інтересів чи свобод;

незаконно покладено на громадянина які-небудь  обов'язки  або його незаконно притягнуто до відповідальності.

 

п. 1.3. Наказа МВС №1177 от 10.10.2004

Громадяни України  мають  право  звернутися  до  органів внутрішніх  справ,  їх  керівників  із  зауваженнями,  скаргами та пропозиціями,  що стосуються їх статутної діяльності,  заявами або клопотаннями    про    реалізацію   своїх   соціально-економічних, політичних та особистих прав і  законних  інтересів,  а  також  зі скаргами про їх порушення.

п. 1.6. До звернень громадян відносять викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження),  заяви (клопотання) і скарги. Під термінами "пропозиція", "заява", "скарга" слід розуміти:
     
"заява" (клопотання)  -  звернення  громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією  та чинним  законодавством  їх  прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в  діяльності  органів внутрішніх справ,  посадових осіб,  а також висловлення думки щодо поліпшення  їх  діяльності.  Клопотання  -  письмове  звернення  з проханням  про  визнання  за особою відповідного статусу,  прав чи свобод тощо;

 "скарга" - звернення з вимогою про поновлення прав  і  захист законних  інтересів  громадян,  порушених  діями  (бездіяльністю), рішеннями державних  органів,  органів  місцевого  самоврядування, установ,  організацій,  об'єднань громадян, підприємств, посадових осіб.

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС