четверг, 4 сентября 2014 г.

Джеймс Бонды из ГАИ

        Все чаще и чаще мы слышим как сотрудники милиции, а в частности сотрудники ГАИ "стесняясь" видеокамеры или фотоаппарата утверждают, что они "Джеймс Бонды" и снимать о них кино, либо запечатлеть их на ваш фотоаппарат и выложить в соц. сети категорически  запрещено, потому что они "супер герой" и вся информация о них засекречена. 

Мы разочаруем их в этом и плавно приземлим к земле. Итак начнем:

 Ф о т о - в и д е о с ъ е м к а !

Закон о милиции

Стаття 3. Принципи діяльності міліції
Діяльність міліції будується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.
Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку та заходи щодо його зміцнення.

Гражданский кодекс Украины

Стаття 302. Право на інформацію
1. Фізична особа має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Збирання, зберігання, використання і поширення інформації про особисте життя фізичної особи без її згоди не допускаються, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Стаття 307. Захист інтересів фізичної особи при проведенні фото-, кіно-, теле- та відеозйомок
1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.

3. Знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, в тому числі таємне, без згоди особи може бути проведене лише у випадках, встановлених законом.

Пояснения: Согласие лица на снятие его на фото-, кино-, теле- или видеопленку предполагается (допускается), если съемки проводятся открыто на улице, на собраниях, конференциях, митингах и других мероприятиях публичного характера. Иначе, возможность снимать лицо обусловлено наличием двух обстоятельств: 1) нахождение физического лица в местах доступных публике или участие его в мероприятиях публичного характера и 2) открытость фото-, видео съемки.

Закон України Про інформацію

Стаття 23. Інформація про особу
Інформація про особу - це сукупність документованих або публічно оголошених відомостей про особу.
Основними даними про особу (персональними даними) є: національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.

Стаття 42. Учасники інформаційних відносин
Учасниками інформаційних відносин є громадяни, юридичні особи або держава, які набувають передбачених законом прав і обов'язків у процесі інформаційної діяльності. Основними учасниками цих відносин є: автори, споживачі, поширювачі, зберігачі (охоронці) інформації.

Стаття 43. Права учасників інформаційних відносин
Учасники інформаційних відносин мають право одержувати (виробляти, добувати), використовувати, поширювати та зберігати інформацію в будь-якій формі з використанням будь-яких засобів, крім випадків, передбачених законом.
Кожний учасник інформаційних відносин для забезпечення його прав, свобод і законних інтересів має право на одержання
інформації про:
діяльність органів державної влади; діяльність народних депутатів; діяльність органів місцевого і регіонального самоврядування та місцевої адміністрації; те, що стосується його особисто.

Конституция Украины

Стаття 9. Право на інформацію
Всі громадяни України, юридичні особи і державні органи мають право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних їм для реалізації ними своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій.
Реалізація права на інформацію громадянами, юридичними особами і державою не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.
Кожному громадянину забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законами України.

Стаття 34. Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань.
Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

И вот один из официальных ответов: 






Джеймс Бонды из ГАИ

        Все чаще и чаще мы слышим как сотрудники милиции, а в частности сотрудники ГАИ "стесняясь" видеокамеры или фотоаппарата утверждают, что они "Джеймс Бонды" и снимать о них кино, либо запечатлеть их на ваш фотоаппарат и выложить в соц. сети категорически  запрещено, потому что они "супер герой" и вся информация о них засекречена. 

Мы разочаруем их в этом и плавно приземлим к земле. Итак начнем:

 Ф о т о - в и д е о с ъ е м к а !

Закон о милиции

Стаття 3. Принципи діяльності міліції
Діяльність міліції будується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.
Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку та заходи щодо його зміцнення.

Гражданский кодекс Украины

Стаття 302. Право на інформацію
1. Фізична особа має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Збирання, зберігання, використання і поширення інформації про особисте життя фізичної особи без її згоди не допускаються, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Стаття 307. Захист інтересів фізичної особи при проведенні фото-, кіно-, теле- та відеозйомок
1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.

3. Знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку, в тому числі таємне, без згоди особи може бути проведене лише у випадках, встановлених законом.

Пояснения: Согласие лица на снятие его на фото-, кино-, теле- или видеопленку предполагается (допускается), если съемки проводятся открыто на улице, на собраниях, конференциях, митингах и других мероприятиях публичного характера. Иначе, возможность снимать лицо обусловлено наличием двух обстоятельств: 1) нахождение физического лица в местах доступных публике или участие его в мероприятиях публичного характера и 2) открытость фото-, видео съемки.

Закон України Про інформацію

Стаття 23. Інформація про особу
Інформація про особу - це сукупність документованих або публічно оголошених відомостей про особу.
Основними даними про особу (персональними даними) є: національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.

Стаття 42. Учасники інформаційних відносин
Учасниками інформаційних відносин є громадяни, юридичні особи або держава, які набувають передбачених законом прав і обов'язків у процесі інформаційної діяльності. Основними учасниками цих відносин є: автори, споживачі, поширювачі, зберігачі (охоронці) інформації.

Стаття 43. Права учасників інформаційних відносин
Учасники інформаційних відносин мають право одержувати (виробляти, добувати), використовувати, поширювати та зберігати інформацію в будь-якій формі з використанням будь-яких засобів, крім випадків, передбачених законом.
Кожний учасник інформаційних відносин для забезпечення його прав, свобод і законних інтересів має право на одержання
інформації про:
діяльність органів державної влади; діяльність народних депутатів; діяльність органів місцевого і регіонального самоврядування та місцевої адміністрації; те, що стосується його особисто.

Конституция Украины

Стаття 9. Право на інформацію
Всі громадяни України, юридичні особи і державні органи мають право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних їм для реалізації ними своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій.
Реалізація права на інформацію громадянами, юридичними особами і державою не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.
Кожному громадянину забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законами України.

Стаття 34. Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань.
Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.

И вот один из официальных ответов: 






Номера по регионам




Регион с 2004 года с 1995 по 2004 гг с 1992 по 1995 гг
Код
региона
цифровой
код
Буквенный
код региона
Буквенный
код региона
город Киев АА 11 КА, КВ, КЕ, КН, КІ, КТ, ОО, ІІ КІ ХТ
Винницкая обл АВ 2 ВI, BT, BX ВІ ВХ
Волынская обл АС 3 ВК, ВМ, ВО BH ВЯ
Днепропетровская обл АЕ 4 АА, АВ, АЕ, АК, АН, AI, CM АЕ ЯА ЯВ ЯС
Донецкая обл АН 5 ЕА, ЕВ, ЕЕ, ЕК, ЕН, ЕО, ЕС ЯІ ЯМ ЯН ЯО
Житомирская обл АМ 6 ВА, ВВ, ВЕ ІО ІР
Закарпатская обл АО 7 РТ, РЕ, РА, РР ІК ІМ
Запорожская обл АР 8 НА, НЕ, НО, НР, НС ЯТ ЯХ ЯЯ ІТ
Ивано-Франковская обл АТ 9 ІВ, ІС ІА ІВ
Киевская обл АІ 10 КК, КМ, КХ МІ KX
АР Крым АК 1 КО, КР, РК МХ МЯ
Кировоградская обл ВА 12 ОМ, ОН, ОС ЕІ ЕМ ЕЯ
Луганская обл ВВ 13 АМ, АО, АР, АТ, АХ АІ АЯ
Львовская обл ВС 14 ТА, ТВ, ТН, ТС ІН II
Николаевская обл ВЕ 15 НК, НТ, НІ НІ НВ НЯ
Одесская обл ВН 16 ОА, ОВ, ОЕ, ОК, ОТ ОІ ОЯ
Полтавская обл ВІ 17 СК, СН, СС ІХ ІЯ
Ровенская обл ВК 18 РА, РВ, РО РВ РН
Сумская обл ВМ 19 СА, СВ, СЕ СІ СР(резерв) СЯ(резерв)
Тернопольская обл ВО 20 ТЕ, ТК, ТІ ТІ ТЕ
Харьковская обл АХ 21 ХА, ХВ, ХК ХІ
Херсонская обл ВТ 22 ХН, ХО ХО ХЯ(резерв)
Хмельницкая обл ВХ 23 ХМ, ХІ ТЯ ХМ
Черкасская обл СА 24 МА, МВ, МЕ РК РС PI(резерв)
Черниговская обл СВ 25 МК, ММ, МН РМ
Черновицкая обл СЕ 26 МО, МР, МС ІС
город Севастополь СН 27 КС
Общегосударствен. серия ІІ 28 НН

Номера по регионам




Регион с 2004 года с 1995 по 2004 гг с 1992 по 1995 гг
Код
региона
цифровой
код
Буквенный
код региона
Буквенный
код региона
город Киев АА 11 КА, КВ, КЕ, КН, КІ, КТ, ОО, ІІ КІ ХТ
Винницкая обл АВ 2 ВI, BT, BX ВІ ВХ
Волынская обл АС 3 ВК, ВМ, ВО BH ВЯ
Днепропетровская обл АЕ 4 АА, АВ, АЕ, АК, АН, AI, CM АЕ ЯА ЯВ ЯС
Донецкая обл АН 5 ЕА, ЕВ, ЕЕ, ЕК, ЕН, ЕО, ЕС ЯІ ЯМ ЯН ЯО
Житомирская обл АМ 6 ВА, ВВ, ВЕ ІО ІР
Закарпатская обл АО 7 РТ, РЕ, РА, РР ІК ІМ
Запорожская обл АР 8 НА, НЕ, НО, НР, НС ЯТ ЯХ ЯЯ ІТ
Ивано-Франковская обл АТ 9 ІВ, ІС ІА ІВ
Киевская обл АІ 10 КК, КМ, КХ МІ KX
АР Крым АК 1 КО, КР, РК МХ МЯ
Кировоградская обл ВА 12 ОМ, ОН, ОС ЕІ ЕМ ЕЯ
Луганская обл ВВ 13 АМ, АО, АР, АТ, АХ АІ АЯ
Львовская обл ВС 14 ТА, ТВ, ТН, ТС ІН II
Николаевская обл ВЕ 15 НК, НТ, НІ НІ НВ НЯ
Одесская обл ВН 16 ОА, ОВ, ОЕ, ОК, ОТ ОІ ОЯ
Полтавская обл ВІ 17 СК, СН, СС ІХ ІЯ
Ровенская обл ВК 18 РА, РВ, РО РВ РН
Сумская обл ВМ 19 СА, СВ, СЕ СІ СР(резерв) СЯ(резерв)
Тернопольская обл ВО 20 ТЕ, ТК, ТІ ТІ ТЕ
Харьковская обл АХ 21 ХА, ХВ, ХК ХІ
Херсонская обл ВТ 22 ХН, ХО ХО ХЯ(резерв)
Хмельницкая обл ВХ 23 ХМ, ХІ ТЯ ХМ
Черкасская обл СА 24 МА, МВ, МЕ РК РС PI(резерв)
Черниговская обл СВ 25 МК, ММ, МН РМ
Черновицкая обл СЕ 26 МО, МР, МС ІС
город Севастополь СН 27 КС
Общегосударствен. серия ІІ 28 НН

Положительные моменты от президентов (ліквідувати Державну автомобільну інспекцію)

Ведь могут, если захотят. Немного истории. Так 19 июля 2005 года Президент Ющенко ликвидировал Государственную автомобильную инспекцию (ГАИ).  Кто додумался вернуть их на дорогу? С какой целью? Я надеюсь все эти моменты все же всплывут в люстрационном комитете.




Вот и сам документ.
                           

                             У К А З
                        ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

         Про ліквідацію Державної автомобільної інспекції
              Міністерства внутрішніх справ України
 
     З метою  наведення  порядку  у  сфері контролю за дотриманням
учасниками дорожнього руху правил дорожнього  руху,  впорядкування
державного   управління   у   цій  сфері,  підвищення  безпеки  на
автомобільних  шляхах  та  захисту  прав  і   законних   інтересів
учасників дорожнього руху  п о с т а н о в л я ю:

     1. Визнати за необхідне:

     ліквідувати Державну   автомобільну   інспекцію  як  складову
частину системи Міністерства внутрішніх справ України;
     реорганізувати департамент Державної автомобільної  інспекції
Міністерства внутрішніх справ України,  її структурні підрозділи в
головних  управліннях  Міністерства  внутрішніх  справ  України  у
Автономній  Республіці  Крим,  місті  Києві  та Київській області,
управліннях Міністерства внутрішніх справ України  в  областях  та
місті  Севастополі,  міських  і  районних  управліннях  (відділах)
внутрішніх  справ  у  Державну  службу  безпеки  дорожнього   руху
Міністерства   внутрішніх   справ  України  (дорожню  міліцію)  та
патрульну службу Міністерства внутрішніх справ України.

     2. Установити,  що на період до  утворення  Державної  служби
безпеки   дорожнього   руху   та  патрульної  служби  Міністерства
внутрішніх   справ   України   виконання   зобов'язань   Державної
автомобільної  інспекції  Міністерства  внутрішніх  справ  України
покладається на Міністерство внутрішніх справ України.

     3. Кабінету Міністрів України:
     здійснити в тримісячний строк в установленому порядку заходи,
пов'язані   з   ліквідацією   Державної   автомобільної  інспекції
Міністерства внутрішніх справ України;
     розробити та подати в установленому порядку  пропозиції  щодо
внесення  змін  до  актів законодавства,  пов'язаних з ліквідацією
Державної автомобільної інспекції  Міністерства  внутрішніх  справ
України  і  створенням Державної служби безпеки дорожнього руху та
патрульної служби Міністерства внутрішніх справ України;
     забезпечити на період до утворення Державної  служби  безпеки
дорожнього руху та патрульної служби Міністерства внутрішніх справ
України реалізацію  державної  політики  із  забезпечення  безпеки
дорожнього  руху,  в тому числі здійснення контролю за додержанням
власниками (водіями) транспортних засобів  вимог  щодо  технічного
стану   транспортних   засобів,  допуском  громадян  до  керування
транспортними засобами,  регулюванням дорожнього руху, визначенням
основних вимог щодо організації,  регулювання і керування дорожнім
рухом,  здійсненням державної реєстрації  та  обліку  транспортних
засобів, організацією супроводження і забезпечення безпечного руху
транспортних   засобів   спеціального   призначення,    а    також
супроводженням організованих груп дітей до місць оздоровлення та у
зворотному напрямку;

     привести свої рішення у відповідність із цим Указом.


 Президент України                                        В.ЮЩЕНКО

 м. Київ, 19 липня 2005 року
          N 1109/2005

{ Текст документа взятo з сайту Bерховної Pади }




Положительные моменты от президентов (ліквідувати Державну автомобільну інспекцію)

Ведь могут, если захотят. Немного истории. Так 19 июля 2005 года Президент Ющенко ликвидировал Государственную автомобильную инспекцию (ГАИ).  Кто додумался вернуть их на дорогу? С какой целью? Я надеюсь все эти моменты все же всплывут в люстрационном комитете.




Вот и сам документ.
                           

                             У К А З
                        ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

         Про ліквідацію Державної автомобільної інспекції
              Міністерства внутрішніх справ України
 
     З метою  наведення  порядку  у  сфері контролю за дотриманням
учасниками дорожнього руху правил дорожнього  руху,  впорядкування
державного   управління   у   цій  сфері,  підвищення  безпеки  на
автомобільних  шляхах  та  захисту  прав  і   законних   інтересів
учасників дорожнього руху  п о с т а н о в л я ю:

     1. Визнати за необхідне:

     ліквідувати Державну   автомобільну   інспекцію  як  складову
частину системи Міністерства внутрішніх справ України;
     реорганізувати департамент Державної автомобільної  інспекції
Міністерства внутрішніх справ України,  її структурні підрозділи в
головних  управліннях  Міністерства  внутрішніх  справ  України  у
Автономній  Республіці  Крим,  місті  Києві  та Київській області,
управліннях Міністерства внутрішніх справ України  в  областях  та
місті  Севастополі,  міських  і  районних  управліннях  (відділах)
внутрішніх  справ  у  Державну  службу  безпеки  дорожнього   руху
Міністерства   внутрішніх   справ  України  (дорожню  міліцію)  та
патрульну службу Міністерства внутрішніх справ України.

     2. Установити,  що на період до  утворення  Державної  служби
безпеки   дорожнього   руху   та  патрульної  служби  Міністерства
внутрішніх   справ   України   виконання   зобов'язань   Державної
автомобільної  інспекції  Міністерства  внутрішніх  справ  України
покладається на Міністерство внутрішніх справ України.

     3. Кабінету Міністрів України:
     здійснити в тримісячний строк в установленому порядку заходи,
пов'язані   з   ліквідацією   Державної   автомобільної  інспекції
Міністерства внутрішніх справ України;
     розробити та подати в установленому порядку  пропозиції  щодо
внесення  змін  до  актів законодавства,  пов'язаних з ліквідацією
Державної автомобільної інспекції  Міністерства  внутрішніх  справ
України  і  створенням Державної служби безпеки дорожнього руху та
патрульної служби Міністерства внутрішніх справ України;
     забезпечити на період до утворення Державної  служби  безпеки
дорожнього руху та патрульної служби Міністерства внутрішніх справ
України реалізацію  державної  політики  із  забезпечення  безпеки
дорожнього  руху,  в тому числі здійснення контролю за додержанням
власниками (водіями) транспортних засобів  вимог  щодо  технічного
стану   транспортних   засобів,  допуском  громадян  до  керування
транспортними засобами,  регулюванням дорожнього руху, визначенням
основних вимог щодо організації,  регулювання і керування дорожнім
рухом,  здійсненням державної реєстрації  та  обліку  транспортних
засобів, організацією супроводження і забезпечення безпечного руху
транспортних   засобів   спеціального   призначення,    а    також
супроводженням організованих груп дітей до місць оздоровлення та у
зворотному напрямку;

     привести свої рішення у відповідність із цим Указом.


 Президент України                                        В.ЮЩЕНКО

 м. Київ, 19 липня 2005 року
          N 1109/2005

{ Текст документа взятo з сайту Bерховної Pади }




Популярные сообщения


Интернет реклама УБС