пятница, 16 января 2015 г.

Луцьке ДАІ та МВС "віджимає" авто. Вимагали 500 доларів

article1381.jpg
Ця дика історія, що трапилася з Олексієм Дудком у Луцькому міськвідділі УМВС і продовжилася в обласній прокуратурі, свідчить про одне. Корупція в лавах волинської міліції  стала розгнуздано-безкарною.  

Можна легко віджати (за вказівкою якогось Євстаховича) автомобіль у законослухняного громадянина - і тобі за це нічого не буде! Можна 28 разів за один вечір порушити закон "Про міліцію" і купу інших законів, витерти ноги об Конституцію України, а посадовими інструкціями витерти свою посадову дупу - і прокуратура на все це закриє очі!  

Бо є всесильний Євстахович, який відмаже, і навіть цілий начальник Луцького  МВ УМВС Муковоз запобігає перед ним: "Євстахович, твої хлопці трохи начудили, зайди, поговоримо..."  

Може, пан Муковоз і працівники облпрокуратури "поговорили" з Євстаховичем на таку кругленьку суму чи на такі цікаві послуги, що вже нічого не соромляться?.. 

Вимагання хабара в Дудка з боку працівників міліції - це так, дрібничка, викрадення машини Дудка працівниками міліції з-під Луцького міськвідділу  УМВС - теж дрібничка, відвертий кримінал у діях міліціонерів - це звична банальність, не варта уваги обласної прокуратури...

Агов, пане Аваков! Агов, нардепи Лапін і Гузь! Захистіть Олексія Дудка й усіх нас від таких правопохоронних органів!


Це сталося 14 жовтня 2014 року в Луцьку, - розповідає Олексій Дудко. - Я зустрівся із клієнтом для обміну мого авто Ауді А6, а натомість став жертвою хитрої схеми. У ній задіяно чоловік п'ять-шість з ДАІ, а також міліції. Начальник, думаю, теж в долі. Таким чином вони заробляють собі чималу надбавку до зарплати. 23 тисячі доларів у моєму випадку.
 
Авто Олексія у Володимирі-Волинському минулого літа
- Як працює незаконна схема із" віджиму" авто на Волині? Дуже просто. Наприклад, я хотів обміняти своє авто на дешевше. Зустрівся із клієнтом біля Локач. Він оглянув мою Ауді, записав собі номер кузова, але на обмін не згодився. Ймовірно цю інформацію цей чоловік передав іншим учасникам схеми. За два тижні лихварі знаходять схоже авто у Польщі і доправляють його в Україну. Обходиться їм це у 2 тисячі доларів.
- Тоді ж знаходиться ще один клієнт на обмін, з яким домовляємося про зустріч в Луцьку. Коли я туди приїжджаю, то раптово на місці зустрічі з'являється ще й перший клієнт та екіпаж ДАІ. Він мабуть підтверджує силовикам, що авто саме те, з якого були зняті відповідні дані раніше. Тоді ДАІ без будь-яких явних на те причин зупиняє ваш транспортний засіб, вигадуючи якісь порушення Правил дорожнього руху. Насправді ж ціль одна - відібрати у вас права водія та документи на авто.
- У моєму випадку ще вимагали 500 доларів, аби "порішати" справу. Я не заплатив, тож ситуація розвивалася найгіршим варіантом і стрімко. Мене доправили у луцький міськвідділ міліції, де відібрали усі особисті речі і протримали усю ніч. Майор Антонюк навіть телефон відібрав силою. Авто в цей час забрала на евакуаторі невідома людина. Транспортний засіб не опечатали, не було свідків цього процесу, не було складено відповідний акт, який я мав би підписати. Порушень Закону - купа. Усе робилося по-варварськи дико. Схема працювала на повну потужність.
88
- Тієї ночі у міськвідділі мені вручили повістку. До речі, її при мені не набирали. Вона уже була надрукована і лежала у слідчого у шухляді. Виникає підозра, що таку повістку силовики наготували заздалегідь. Інакше як пояснити її раптову появу після 12 ночі? Адже мене затримали десь близько дев'ятої вечора. Ще кілька годин працівники ДАІ переконували мені "порішати" справу за гроші і навіть телефонували різним людям з Володимира-Волинського, щоб з'ясувати чи можуть вони за мене поручитися. Думаю, перестраховувалися таким чином. Раптом я родич якогось там прокурора чи ще когось?!
- Словом, без авто і документів мене та дружину під ранок доправили на кільце в Луцьку, де посадовили на попутне авто до Володимира-Волинського. Отак я став жертвою міліцейського свавілля. Вони ще казали, що я "майданутий". Не думав, що після усіх подій, які пережила наша держава, таке буде можливе. Ми справді з ними по різні боки барикад як були, так і лишилися.
7й
- Коли 16 жовтня я з адвокатом прибув до Луцька за повісткою, то нарешті отримав своє незаконно відібране міліцією посвідчення водія. В моїй справі з'явився новий слідчий. Він заявив, що справу йому просто "впарили" і тому він не в курсі усіх деталей, але має хорошу новину - авто можна забрати зі штрафмайданчика. Я викливав таксі і ми поїхали на місце, де мав знаходитися мій транспортний засіб. Коли прибули на штрафмайданчик там стояло чуже авто з моїми номерами. Візуально воно було схожим на мою Ауді, але я знаю особливі прикмети цього авто, які відомі тільки мені. Перевірив кілька речей і одразу пересвідчився, що це двійник. Авто забирати я відмовився.
- Викликали слідчого прокуратури. Той нічим не допоміг. Довелося їхати писати письмову заяву. Приймав саме заступник прокурора Сліпчук. Одначе відповідь із цієї установи просто вбила - правопорушення у діях силовиків прокуратура не встановила.
99
97
- Тоді я мусив звернутися до суду. І лише таким чином було відкрите відповідне кримінальне провадження. Хоча руху справі воно не додає. У приватних розмовах мені працівники ДАІ та МВС в обличчя заявляють, що авто мені не бачити. І взагалі, мовляв, ти проти кого надумав "рипнутися"?
- В результаті працівники луцького ДАІ та МВС просто "віджали" транспортний засіб, - резюмує Олексій Дудко. - До речі, мені нещодавно телефонував чоловік, який назвався представником Автомайдану і пропонував віддати моє авто в зону АТО. Мовляв, правоохоронці дали йому наводку, що цією Ауді давно ніхто не цікавиться і вона просто іржавіє на штрафмайданчику. Це наштовхує на думку, що  правоохоронці таким чином хочуть за будь-яку ціну замести сліди скоєного. На жаль, законним шляхом повертати авто вони чомусь  не збираються.

6й
4й
5й


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС