понедельник, 8 сентября 2014 г.

Требования к рассмотрению жалоб и сроки ответа по жалобе

Ст. 19 ЗУ Про звернення громадян.  Обов'язки  органів  державної   влади,  місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів  масової  інформації,  їх  керівників  та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг 
 Органи   державної   влади   …,  їх  керівники  та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:
     об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;
     у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до 

відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану  постанову; 
     на прохання  громадянина  запрошувати   його   на   засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;
     скасовувати або  змінювати оскаржувані рішення  у   випадках, передбачених  законодавством  України,  якщо  вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій,  виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;
     письмово повідомляти  громадянина  про  результати  перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
     вживати заходів  щодо  відшкодування  у встановленому законом порядку матеріальних збитків,  якщо їх було завдано громадянину  в результаті  ущемлення його прав чи законних інтересів,  вирішувати питання про відповідальність  осіб,  з  вини  яких  було  допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін  довести  прийняте  рішення  до  відома  органу   місцевого самоврядування,  трудового  колективу  чи  об'єднання  громадян за місцем проживання громадянина;
     у разі  визнання  заяви  чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
     не допускати  безпідставної  передачі  розгляду заяв чи скарг іншим органам;
     особисто організовувати  та  перевіряти стан розгляду заяв чи скарг  громадян,  вживати  заходів  до  усунення  причин,  що   їх породжують,  систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
     У разі  необхідності  та  за  наявності  можливостей  розгляд звернень громадян покладається  на  посадову  особу  чи  підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань.  Це  положення  не  скасовує  вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті. 



Ст. 20 ЗУ Про звернення громадян. Термін розгляду звернень громадян 
Звернення розглядаються і  вирішуються  у  термін  не  більше одного  місяця  від  дня їх надходження,  а ті,  які не потребують додаткового вивчення,  - невідкладно,  але не пізніше  п'ятнадцяти днів  від  дня  їх  отримання.  Якщо  в  місячний  термін вирішити порушені у  зверненні  питання  неможливо,  керівник  відповідного органу,  підприємства,  установи,  організації  або його заступник встановлюють  необхідний  термін  для  його   розгляду,   про   що повідомляється  особі,  яка подала звернення.  При цьому загальний термін  вирішення  питань,  порушених   у   зверненні,   не   може перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина  термін  розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян,  які  мають  встановлені   законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

Ст. 292 КУпАП. Строк розгляду скарги і протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення 

Скарга і протест на постанову по справі  про  адміністративне правопорушення  розглядаються  правомочними  органами  (посадовими особами) в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо  інше  не встановлено законами України.

 

 Порядок регистрации обращений

 

п. 3.2. Наказа МВС №1177 от 10.10.2004

Усі звернення,  що надійшли  від  громадян,  мають  бути зареєстровані  в  підрозділах документального забезпечення органів внутрішніх справ у день їх надходження.

 


ПРИМЕЧАНИЕ. По моему мнению, наиболее правильный путь – направить жалобу заказным письмом с уведомлением (это и дата почтового отправления на почтовом формуляре и документальное подтверждение получения жалобы адресатом)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения


Интернет реклама УБС